1/02/2010

Kalender

3

Otsustasin sellel aastal muuta oma blogi natuke erilisemaks. Nimelt sain ma Kaielt üleelmise aasta jõulukingiks kalendri, kust sai iga kuupäeva koha pealt lehti välja rebida. Kaie oli osadele kuupäevadele kirjutanud ka tsitaate. Ja nüüd, kui eelmine aasta läbi sai, ja ma kõik need tsitaadid ise ära näinud olen, otsustasin neid ka teistega jagada. Ehk siis üritan postitada tsitaate siia blogisse ja täpselt samal kuupäeval, kui nad minu kalendris olid.
Nautige!

Jaanuar: Kui saaksin sulle midagi anda, oleks see rahu sinu elu sügavaimas südames, mis alati ja kõikjal häirimatuks ja kindlaks jääks.

1 jaanuar: Iga päev on aasta parim päev!


PS: Kahjuks ei olnud Mkülas netti 1 jaanuaril ja seetõttu hilines see postitus päevakese.
PS2: Oma aastavahetusest ja jõuludest kirjutan siis, kui koju jõuan, kus on parem nett.

Õnnelikku seda aastat!

3 comments:

Pluxu™ said...

Su blogi on ikka nii ilus =)

Kaunist jätkuvat aastat!

Gerda said...

Mulle meeldib su uus blogi! :)

Anonymous said...

Aitäh;)