12/26/2009

Jõulud

2

Neljapäeval (jõululaupäeval) läksin siis Mkülast Tartusse, et oodata, millal koju saaks sugulastega. Rõugesse jõudsin kusagil poole 10 ajal õhtul. Siis sai süüa ning suht kiiresti jagati ka kingid. Ma sain mingi kruusi, millel on küljes kelluke. See on õllejoomise kruus, ning kui jook otsa saab, tilistan kellukest. Siis sain ma veel mingi väikese psühholoogilise raamatu ja sokid ja sellise kaelakee, nagu ma ballil kandsin ning ka võtmehoidja, mis vilistamise peale vastu vilistab. Meie jõuluvanaks oli hetkel Afgaanis olev sugulane, kellele me veebikaamera kaudu luuletusi lugesime. Mõnus ja õdus õhtu oli.
Esimese jõulupüha hommikul tegin ma veel natuke kaarte Mküla omadele. Pärastlõunal sain siis ingliga nimega Lya sinna jõulupeole. Selline tagasihoidlik, aga väga armas pidu oli. Need, kellele ma väikse lucky-charmi andsin jõuluks, olid väga õnnelikud. Ma ise olin ka väga väga õnnelik.
Mu elu ongi õnnelik (vist).
Siis eile pärast koju jõudmist olid osad sugulased veel me pool. Õhtul jäin ma hämmastavalt vara (mingi kella 11 ajal magama).

Ahjaa, mu õde sai sugulastelt jõuluks endale Siiami kassi. See on siin täiesti segane ning ülienergiline. Tekib vahepeal tunne, et tal ei ole vist kõik korras. Aga noh, ta väike ka veel.

Ahjaa, ilmselt panin oma blogi nimeks "Unistustepüüdja", sest mu elu ongi üks suur unistus ja siia blogisse panen ma kõik selle kirja. Ehk siis mu blogi püüab kõik unistused kinni ja jäädvustab nad :)

Õnnelikku teist jõulupüha!

2 comments:

Pluxu™ said...

Ilusaid unistusi!

Anonymous said...

Tänan;) Sulle ka!