1/04/2010

Ood eelmisele...

0

Eelmine aasta oli minu (ja tegelikult usun et ka kõigi teiste) jaoks väga tähtis aasta. Läbi sai ju üks suur eluetapp, mida tegelikult siiamaani taga igatsen, kuid samas ei annaks ka praegust ära.
Lisaks kooli lõpetamisele osalesin minu elu siiamaani parimal laulupeol, käisin taas kord Türgis, mis oli siiamaani kõigist noortevahetustest parim, hakkasin Maarja külas käima. Ilmselt see ongi kõige tähtsam asi, mis minu elu igati mõjutab. Ahjaa, ülikooli läksin ka.
Tunnen, et elu läheb iga hetkega aina paremaks ning genereerib juurde uusi mälestusi. Samuti täituvad järjest unistused.
Kui vaadata selle aasta algust, siis võiks öelda, et tuleb üks parajalt hullumeelne ning lahe aasta. Juba on nii palju juhtunud ja kindlasti juhtub veel.
Mulle on juba öeldud, et "You are one crazy person."
Kreisi on tore olla.
Eelmise aasta teise poolega olen muutunud. Ise loodan, et paremuse poole, aga eks see jääb kõrvalseisjate otsustada.
Ood sellele!

0 comments: