1/27/2010

7

Väljas on nii külm. Mu korteris on oht, et vesi külmub ära. Ei tea, mis temperatuur seal hetkel valitseb....
Aga....
Enamus meist saab sellega hakkama. Pesitseme oma soojas toas ja joome teed ning peame külmapühasid.
Ka loomad saavad suuremas osas hakkama- neil on soe karvakasukas või siis jooksevad nad mööda metsi ringi.
Kuid mida teevad kodutud? Neil on praegu täielik külm põrgu ju. Neil pole kusagile minna. Ainus võimalus on lõket teha kusagil mahajäetud majas. Aga see on ohtlik, ja ega neid maju ka kusagilt nii palju võtta pole.
Loodetavasti läheb see külm kiiresti üle.
Ilmateade seda küll ei luba, kuid ilm polegi alati täpne.
Lihtsalt.
Kodutud tahavad ka ju elada....

7 comments:

Kerttu said...

Tahaksin ka olla sama kaastundlik inimene kui sina.
Kuid ausalt öeldes on mul tihtipeale rohkem loomadest kahju kui inimestest. Ma olen oma eelarvamuste küüsis.

Kas sa ei arva, et sa peaksid käima korteris soendamas? See, millest sa räägid, on päris ohtlik. Ja näiteks ahjuküttega korteritest ei tohigi selliste ilmadega eriti ära olla...

Anonymous said...

Ma pühapäeval lähen. Kirke käis eile korteris (sain nüüd teada) ja ta ütles, et peaks pühapäevani veel soojendamata vast vastu pidama. Ma ise loodan seda väga, sest muidu on jamasti. Ja noh, lisaks torudele on ju meil veel toalilled, mis ei taha külma...

Anonymous said...

Ja muide, ma mõtlen ka loomadele ja ei ole mingi hull inimesearmastaja.
Aga lihtsalt, loomad saavad praeguses olukorras natuke paremini hakkama kui inimesed...

Kerttu said...

Arvad, et kodutud inimesed saavad kehvemini hakkama, kui haiged loomad? Looduses on üldiselt ikka see, et tugevam jääb ellu. Need, kes on haiged või saamatud või karjast välja heidetud vms, nende elu on võib olla keerulisemgi kui kodututel. Ainult et kodutud võitlevad loodusseaduse vastu nagu seegi, kui nõrkasid isendeid hoitakse väe võimuga elus. Inimene kui liik ainult mandub sellest. Aga seda mitte tehes kaotaksime me oma inimlikkuse. Ma olen jõhkard, kui ma ratsionaalselt mõtlen.

Anonymous said...

Jah, oled tõepoolest.
Kõigil on õigus elule. Ja paratamatult peab keegi surema.
Aga kui on võimalus selle parandamiseks ja siis midagi ette ei võeta, on see absurdne. Milleks me peame Haitile andma need 4 miljonit, kui meil endal inimesed virelevad ja surnuks külmuvad?
Ma olen nüüd sellise heategevuse vastu õel. Kuid siiski, tuleb vaadata, et endal oleks asi korras, enne kui teistele selliseid summasid annetada. Neid võib ju võrdsustada praktiliselt suuriikide annetustega. Ja veel MASU-ajal, kui niigi on rahapuudus...

Pluxu™ said...

Hehee. Mu venna tüdruku korteris külmus vesi ära...not nice at all. Vend läks eile linna ja käisid täna ka linnas...ei teagi, mis sai sellest...WC pott külmas ka ära =(

Anonymous said...

Loodan, et mu korteris miskit niimoodi ära ei külma....