1/13/2010

2

Kerttu: Kas sa ikka õpid?

Maria: TEgin just teed ja sõin küüslauguleiba ja võtsin kausta ette
Seega phmt vist küll
Sa?

Kerttu: Jobu oled!
Ma hakkan viie minuti pärast õppima

Maria: NOh ise oled samasugune jobu

Kerttu: Ma tegin pausi. Minu päev ei ole tervenisti paus olnud nagu sinul

Maria: Mu päev on olnud piin- mõte sellest, et pean õppima, piinab mind

Kerttu: Ma olen 60 lehekülge läbi lugenud/vaadanud/õppinud
No mind ka piinab. Aga see ei loe õppimise alla
Ja see ei heasta midagi

Maria: Jah, aga ma tegelt ka nüüd õpin
Miks sa üldse arvasid, et ma ei õpi?

Kerttu: tee seda siis:D Mul on veel 4 minutit aega..
Ma tean sind liiga hästi ;)

2 comments:

Kerttu said...

Iga minut oli arvel ja ma olen juba ühe minuti hiljaks jäänud, kuna vaatasin su eelmise postituse pilte. Ma loodan, et oled täna õhtul produktiivsem kui päeval. :D Sul peab ikka silma peal hoidma. ;)

Anonymous said...

Hehe. Jah, emme.
Ma õpin nüüd.