1/11/2010

Uni

2

Mõned päevad tagasi nägin unes, kuidas ma olen Nõo ühikas.
Mind pandi ühte tuppa Liisi ja Kerttuga. Kuna tubasid oli puudu, pandi meid mingisse ruumi AK-s (pole õrna aimugi, kas selline ruum ka tegelikkuses eksisteeris). Igatahes oli see ruum igasuguseid arvutividinaid täis ja mul oli suureks mureks, kuhu oma suurt korteris olevat baobabi panna. Samuti tahtsin oma Viru Valge (ei tea miks mul küll need olid?!) pudeleid kuhugi kasvataja eest peitu panna.
Siiski, kõige parem oli see, et kasvatajaks oli Juurik. Suhteliselt geniaalne uni.
Kahjuks ma ei mäleta seda eriti detailselt, aga tegevus toimus AK-s.

2 comments:

Kerttu said...

Liiga hea lihtsalt:D
Ak-s elada ja Juurik kasvatajaks... No aitäh!

Liis said...

:D Unenäod on tõesti vägevad, eriti see:D Vahel ikka üllatab alateadvus pärlitega.. nt kui ma rongiga New Yorki sõitsin ja seal venelaste linnaossa sattusin ja vaid eesti kroone omades tänaval valuutavahetustelki otsisin ja leidsingi..
Ei aga tõesti, oleks ka tahtnud su und näha:D