1/04/2010

Blackout

2

Nii, hakkan siis asju järjest kirja panema jõuludest saati. (Nii palju, kui mu episoodilisse mällu salvestus.)
Jõulud siis. Alguses olin Mkülas ja 24nda õhtuks jõudsin koju. Seal oli väike istumine sugulastega. Meie jõuluvanaks oli Afganistanis olev sugulane, kellele me msni teel luuletusi lugesime. Ma sain endale jõuluks oma isikliku õllekannu, mille peale on kirjutatud "Girl Power, ring for refill" ja mille küljes on jalgrattakell. Siis sain ma veel endale selle kaelakee, mida kandsin kevadballil paar aastat tagasi (tookord laenasin seda), vilistava võtmehoidja, ja mingi lastele mõeldud psühhi õpiku. Tore õhtu oli.
Järgmisel päeval käisin Mkülas jõulupeol. Hästi armas ja väike pidu oli, kus laulsime, laususime, tantsisime kõik koos. Andsin nendele inimestele, kellega ma lähemalt kokku puutunud olin, ka väikese amuleti koos kaardiga. Külla ja tagasi sain ma koos väga toreda ingliga- Lyaga. Aitähh talle!
Siis 28ndal käisin Marise pool, kus pidasime jõulupidu Marise, Maive, Madise ja Margusega. Nii tore oli neid jälle üle hulga aja näha. Nende poolt sain ma kingiks Buddy Holly elulooraamatu, mille ma nüüd kunagi kätte peaks saama, sest see ei olnud tolleks hetkeks veel kohale jõudnud. Vaatasime "New Moon'i" ja rääkisime juttu, sest palju oli uut ja sellist, mida me polnud ka telefonis rääkida jõudnud.
Ahjaa, vahepeal käisin ja lõikasin oma juukseid ka lühemaks.
Siis 31. dets hommikul läksin Põlva kaudu Mkülla, kus olin kuni eilse hommikuni. 31-l olin Põhjala majas koos Nicole'i, Barbara (endine vabatahtlik, kes tuli külla) ja Nicole'i vanematega. Päris palju rahvast oli kokku. Aastavahetus oli tore- olime kambaga külas ning vaatasime Heigo lastud rakette. Soovisime üksteisele ilusat uut ja tahtsime sauna minna, kuid siis pidime kahjuks natuke elanikke valvama, et nad ülekäte ei läheks ja seega sauna jõudsid ainult Lasse ja Gareth. Aa seda ka veel, et enne aastavahetust käisin ma Lassega Taevaskojas (mingi kella 9 ja 10 vahel õhtul) ning panime Emalättesse küünlaid põlema. Päris ilus oli. Kuuvarjutust nägime ka.
Siis esimesel jaanuaril olin Saksa majas, 2-l ka. Eelmisel õhtul olime G-ga otsustanud, et läheme järgmisel päeval Taevaskotta koos elanikega. Järgmisel päeval läksimegi siis Sergei, Maeroldi, Leana ja Martiniga matkama. Otsustasime jääd pidi minna, kuid poole tee peal tulime igaks juhuks maapinnale, sest jää praksus natuke ning oli mõnest kohast ka katki. Matkasime siis jõe äärt pidi ning ronisime päris järskudest kallastest üle. Sattusime ühe liivapaljandi peale täpselt päikeseloojangu hetkeks, ning seal oli päris ilus. Gareth tegi pildi ka, seega kohe, kui selle temalt kätte saan, postitan selle ilmselt ka siia. Sest see oli maaliline :) Taevaskotta kohale jõudes jõime natuke kaasa võetud piparmünditeed, sest väljas oli -15 kraadi ja me olime natuke külmunud. Siis läksime kohe kiiresti tagasi külasse, sest väljas oli juba pime. Tol päeval olin ma veel Saksa majas toimkonnas ka. Õhtul rääkisime Garethiga kella kolmeni öösel juttu ning vaatasime läpakatest pilte. Ta näitas oma veidrat tukapoisi soengut ajast, kui tal veel lühikesed juuksed olid. See oli tõeliselt naljakas. Näitasin talle oma musta värvi juustega pilte ning ta ütles, et ma olen iga juuksestiiliga nii erinev, et ei tunne mind piltidelt isegi ära. Siis vaatasime veel minu suvel tehtud suvalisi pilte (kui mul tuli tuju lihtsalt midagi klõpsida ja välja tulid ilusad pildid) ning G lubas mulle siis suvel maale külla tulla, et näha, kus need pildid tehtud on. Järgmisel päeval oli mul nii kiire, sest olin taas kord toimkonnas. Õppisin ära mannavahu tegemise. Õhtul oli saun ja üritasin teha ka lumeingleid, aga kukkusin ja tegin oma jala lumekoorikuga päris katki. Hiljem istusime natuke aega veel alguses saunas, pärast Vanas majas ka G, Laurisega (endine Belgia vabatahtlik) ja Barbaraga ning mõnda aega oli ka Einar meie seltsis. Rääkisime niisama igasugustest asjadest ja noh. Ega ma palju sellest tegelikult ei mäleta. Seega ma ei oska midagi rääkida. Mingist hetkest on kogu mälu läinud, kuni hommikuni, mil ärkasin oma toas.....
Aga tore õhtu oli.
Järgmisel päeval läksin Võrru, kust mind vanemad peale korjasid ning läksime naabrite ja perega Värska veekeskusesse, kus olime mingi kolm tundi. Ma olin üpris väsinud ja õhtul koju jõudes läksin ma juba kell 9 magama ja magasin tänase kella 12ni.
Järgmisel nädalal lähen jälle Mkülla paariks päevaks.

Võin öelda ainult niipalju, et kokkuvõttes on siiani olnud ilus uue aasta algus.

2 comments:

Kerttu said...

Ma sain mõnes kohas täitsa palju naerda;)

Anonymous said...

:D