10/21/2009

Shadows do really collide with people or at least with surrealism

4

Täna ei olnud Eesti keele loengus vaja väga konspekti teha ja siis oli mul arvuti lihtsalt lahti. Aeg-ajalt silmitsesin ekraanil tagataustaks olevat pilti. Pildiks on see:


Ja siis ühtäkki nägin ma pildil midagi maagilist. Olin teinud pildi varjust meres. Ja ma nägin inimest. Mitte inimese varju, vaid inimest. Valguse ja varjude mäng ning kivide asetus oli tekitanud varjule ka sisemised piirjooned, millest võis leida pilti tegeva inimese. Siin on heledamalt joonitud see kujutis, mida ma nägin.


Vabandan viimase pildi kehva kvaliteedi pärast -nett on nii tore ja laebki selliseid veidraid pilte üles, kuid siiski põhiidee saab kätte. Nüüd kerige uuesti üles ja silmitsege algset pilti.

Maagia!

4 comments:

Kerttu said...

Hea, et sa tegid sellest ka pildi, mida sa silmas pidasid. Enne ei saanud eriti aru, pärast selle pildi nägemist aga mõistan, mida sa nägid;)

Liis said...

Päris lahe. Aga vajasin ka algul su seletusele illustratsiooni:P

Anonymous said...

Nii vahvalt sürreaalne.

Gerda said...

Wow