10/06/2009

Breakfast at Tiffany's

0

Täna olimu ülikooliõpingute esimene seminar. Aineks oli tunnetuspsühholoogia ja teemaks emotsioonid & motivatsioon. Seminari alguses tehti väike tunnikontroll - test 5 valikvastustega küsimusega, neist 4 vastasin õigesti ehk siis sain punkti kirja. Seminaris jaotati meid viide gruppi, kus pidime arutlema kordamisküsimuste üle ja siis nendest ka teistele gruppidele rääkima. Sain ka selle eest punkti kirja. Täitsa tore ju.

Siis, väljas on täitsa talv juba. Tegelikult lund ja lörtsi pole veel näinud, aga külm on küll. Täna oli haruldane päev, kus oli natuke soojem. Ja mina oskan ju ikka riidesse panna. Ehk siis sooja ilmaga paksult ja vastupidi ka. Tore.

Nüüd hakkab pihta õppimise aeg- vahekontrolltööd ja seminarid ja järgmisest nädalast hakkab etoloogia ka. Kiireks kisub.

Siis, vaatasin lõpuks "The Curious case of Benjamin Button'i" ka ära. Väga hea film oli, kuid oma lemmikute hulka ma teda päris ei arvaks. Muidu meeldis küll- film oli väga sügav ja sisaldas paljugi mõtlemapanevat, kuid ilmselt oli ta minu jaoks liiga pikk ja seetõttu ei ole see kõige-kõigem. Aga see-eest jõudsin järeldusele, et River Phoenix on hea näitleja - vaatasin ära filmi "The thing called love". Soovitan kõigile.

Mainiks veel seda, et jõudsin lõpule Led Zeppelini diskograafia kuulamisega. Sama lugu on ka AC/DC, Michael Jacksoni, Jimi Hendrixi (paari albumiga). Sigur Ros'i diskograafia on ka peaaegu täielikult ära kuulatud. Ehk siis kokkuvõtlikult- eelpoolnimetatud bändid on tõeliselt head ja soovitan neid kõigile.
Türgi reisist saati on mu lemmiklauluks (selleks mööduvaks) Deep Blue Something "Breakfast at Tiffany's". Tõeliselt nauditav laul.

Ahjaa, üritasin verd ka minna andma, kuid kuna olin just Türgist tulnud nädal enne seda, siis ei lubatud anda, vaid öeldi, et läheksin Novembris uuesti. Niipalju siis mu lootustest jõulude ajal uuesti minna. Ja ma ei kavatse oodata ühe kuu asemel enam kahte kuud. Ehk siis. Annan ikka verd kindla kolmekuuse vahega ja jätan seekord jõulud vahele. Nagunii on pärast aastavahetust ja ülikooli eksamiperioodi lihtsam anda, sest alkohol on verest lahtunud (jõulud ja uus aasta on ju) ja ei pea õppimise pärast ka muretsema.

Nii, aitab praeguseks. Suundun nüüd sotsiaalteaduste lainele (ülimalt ahvatlev, peaks mainima) ;)

0 comments: