10/08/2009

Matemaatika

6

Miks peavad psühholoogid õppima matemaatikat? Miks?
Ma puudusin ainult ühe loengu. Seal võeti astakuid. Omast arust sain ma aru, mida Kirke mulle seletas nende kohta ja teooria on selge.
Või noh, vähemalt nii ma arvasin.
Masendav.
Ja mina arvasin, et ma oskan matat ja et see on lihtne.
Igatahes. Kui leidub kedagi, kes suudab mulle kristallselgeks teha maatriksite korrutamise, astakute leidmise ja lineaarvõrrandi lahendamise determinandi kaudu ja siis veel selle crameri teooria asja ja gaussi asja ka vist, siis oleks ma ülimalt õnnelik. Sest jah.
Hetkel olen kui uttu eksinud siilike. Ei karju küll, et "Karu! Karu!".
Või noh, pigem olen mina see karu, kellest siilike karjub....

6 comments:

Silver said...

Minul on küll ainult üks matt ja see on ka see, mida me juba gümnaasiumis õppisime :p
Sellepärast ongi it hea :D

Anonymous said...

Veab sul ;) Ma ka ei saa aru, miks psühhod juurde õppima peavad seda.
Aga samas, sul on ju muud ained jälle keerukamad....

Kerttu said...

Paras... Aga samas... arstid peavad füüsikat oskama... ;)
Kuigi enamasti gümnaasiumi taseme oma... + mõned erialased värgendused.

Anonymous said...

Kelle peale nüüd parastada? Ma sureks, kui peaks füüsikat õppima.

Anonymous said...

heh:p ei ole see asi nii hull ka mitte;)
Küll saab hakkama:P

Anonymous said...

Peab saama. Mis meil muud üle jääb...