10/30/2009

Miks me ei oleks võinud jääda ahvideks???

5

Mul üks sõbranna rääkis kunagi, et otsib kassipoegadele kodu. Kahjuks ei osanud teda aidata.
Ja täna rääkis seesama sõbranna, et ta vend, kellele ei meeldi kassid, tahab need väiksed abitud loomad metsa või kusagile majade juurde viia ja sinna jätta. Sõbranna ise paneks nad kas või loomade varjupaika, aga tal pole selleks raha.
Ja praeguse seisuga plaanib siis ta vend viia need loomad kuhugi hulkuma! Milles on need loomad süüdi? Mismõttes?? Kuidas saab keegi üldse sellise asja peale tulla, et nii teha?
Võtaks kas või need kassid endale, kuid praegu on mul kodus niigi kolm hulkuvat kassi ennast elule seadnud. Ja lisaks sellele on veel koer ka.
Ma arvasin, et selle sõbranna vend on tore inimene. Nii mõnigi kord olen temaga linnast koju saanud jne. Kui rängalt ma eksisin! Kuidas saab keegi olla üldse nii hullumeelse mõtteviisiga nagu tema? Metsa! Üksi! Nälgima!
Inimene, kes sellist asja teab, peaks vangi minema või peaks tema samamoodi metsa viima. Üksi, kuhugi suvalisse sügavasse metsa ilma toiduta ja ülejäänud mugavusteta. Ta peaks tundma, mida need kassipojad tundma peavad.
Ma ei taha vanduda, ma tõesti ei taha, aga KURAT VÕTAKS!

Mul on häbi olla inimene. Me oleks võinudki jääda ahvideks. Siis oleks maailm palju parem paik.

PS: Vaadake filmi "Earthlings" , siis saate kõige paremini aru, mida ma mõtlen

5 comments:

Liis said...

Ma olen šokeeritud.
Selliseid asju juhtub, teadagi, et inimesed ei suuda/taha end panna kellegi nõrgema positsioonile.
Aga kui keegi, keda sa TEAD, teeb nii, läheb lihtsalt süda pahaks..

Kerttu said...

See on tõesti suht julm. Ma saan ka aru, miks ta seda teha "tahab"... ratsionaalsetel kaalutlustel. Sest ega looma pidamine nii odav ei ole.. ja veel mitme... aga sellisel juhul tuleb... metsa viimine on lisaks julmusele ka jõhker.

Meie oleme kah ühe sellise kassi omale võtnud.. Kes lihtsalt ilmus meile ukse taha...

Vastik lihtsalt kuulda, et selliseid asju tehakse.

Anonymous said...

See on üks nõmedamaid asju üldse. Meile on nt praeguseks tulnud kolm kassi elama. Ja me pole neid ka ära ajanud....

Aga metsa või kusagile suvalisse kohta majade juurde viia? Haiged inimesed teevad sellist asja!

Anonymous said...

See on kyll julm tegu aga mida siis muud teha kui enda kassid ei julge kodus liikuda sest võõras kass on igalpool lisaks veel palju kassipoegi. aga neid tappa ei taha keegi neid endale ei taha varjupaika viia ei tohi sest koht kus elad ei luba. kas tuleks siis oma kasse pidevalt eirata et nad peavad eitea kus sööma ja ei saa kodus olla? ainus võimalik viis nendele paremat elu pakkuda on viia nad kuhugi majade juurde sest seal võivad nad saada parema elu ja saaksid ka enda kassid kodus rahulikult olla ja syya kohas kus nad ei pea võõrast kassi kartma. Ma ise tean et see on küll julm aga sinna ei saa midagi parata. see on nagi ma juba ütlesin kasside ainus võimalus edasi elada ja koos saavad nad kindlasti hakkama.

Anonymous said...

Koos hakkama saamine on just keerulisem kui üksi. Kust nad peaks süüa saama kambakesi?
Ma saan aru, et kui nad niimoodi tulid su juurde elama, siis on nõme jah, aga tegelikult on alati viis võõra kassi ära ajamiseks, aga järelikult ei teinud sa seda siis piisavalt aktiivselt ja efektiivselt.