10/25/2009

Maarja külas

0

Nagu enne mainitud, käisin pühapäeval ehk siis täna Maarja külas.
Seal oldud aja jooksul suutsin sellesse külasse ära armuda. Tõesti, nii siiraid ja toredaid inimesi pole tükk aega näinud. Käisime Taevaskojas, mis tõi mu mõtteisse palju toredaid mälestusi sealt kohast. Kui ma seal esimest korda käisin, Rõuge Pk-ga, sürridega jne. See koht, kus me kevadel piknikku pidasime, oli heinane. Aga siiski, vaatamata vihmasele ilmale oli tore seal taas kord olla. Nii palju mälestusi. Peaks seda piknikku kordama kunagi...
Taevaskojast tagasi jõudes sai lõunat ja üks külaelanik (nimedega on mul veel suured raskused) hoolitses selle eest, et ma ka ikka söönuks saaks. Armas. Siis olime mõnda aega niisama ja vaatasime Charlie Chaplini filmi "The Circus". Külas on vabatahtlikuks üks tüdruk Türgist ja ta tegi mulle türgi kohvi. See oli niiii hea. Pärast seda filmi vaatasime Ooperifantoomi ka, kuid ühel hetkel jõudis Sõbra majja Lya. Ta tegi mulle töökojas (kohas, kus tehakse käsitööd, puutööd, savitööd jne) väikese ekskursiooni. Rääkisime niisama ka igasugustest asjadest. Lisaks temale nägin ka Ainot (Mari ema) ja rääkisin ka temaga natuke.
Ja siis tulime Jordani ja C(K?)armeniga ära Tartusse.
Päeva jooksul jõudsin päris palju rääkida Garethiga, kes on tõeliselt lahe inimene.
Lisaks sellele sain tuttavaks päris paljude külaelanikega. Üritan siin nüüd nimesid meelde tuletada: Tjorven, Elmer, Liana (??), Kati, Jaan
Pagan, mu nimede mälu on tõesti kehv.
Aa, ja siis Tartusse jõudes unustasin oma vihmavarju Jordani autosse ja ta tõi selle veel õhtul ära. Nii tore temast (kuigi ma tegelikult vihma ei karda). Lisaks kehvale nimede meelespidamisele on mul ka tendents unustada asju igale poole. Lovely.
(Jätsin oma hea juukseklõpsu ka eile koju :( )

Üritan nüüd nii kiiresti kui võimalik, esitada ära avalduse vabatahtlikuks saamiseks.

Ootan juba, millal saan sinna tagasi.
Sealsed inimesed on suured päikesekiired minu niigi päikselises elus.

Ja taaskord: supercalifragilisticexpialidocius

0 comments: