2/08/2010

Trullallaa, trallalaa, kooli lähen maaaa...

3

Eelmine nädal (minu ametlik vaheaja nädal) möödus mul taas kord Mkülas. Läksin sinna siis esmaspäeval. Sain Ly autoga Tartust. Jõudsin külakoosoleku ajaks. Esmaspäeval olin Põhjala majas. Pidin seal olema kuni kolmapäeva õhtuni, aga kahjuks pidin ära vahetama. Seega olin neli päeva jutti Eesti majas hoopis. Esmaspäev oli tõesti Blue Monday. See mõjutas tervet nädalat nii, et eile koju jõuda oli väga mõnus. Täiskuu mõju oli elanikele (ja ilmselt ka endale) näha terve selle nädala jooksul. Pmst siis järelmõju. Kõik olid nii rahutud. Samas sai Katiga, G-ga ja Mariliniga kõvasti maadeldud. Kui ma eile enne külast äraminekut Eesti majja läksin, tuli Kati mu juurde ja kallistas mind väga kõvasti ja oli niiii rõõmus mind nähes. Kardan, et selline asi ei kesta kaua- olin nüüd ju 4 päeva püsivalt tema majas, aga kes teab, millal jälle sinna majja satun. Tahan olla kõigis majades. Osaliselt on kahju, et ma ei saa ühe maja elanikke nii süvitsi tundma õppida, aga samas on jälle tore, et ma saan kõigi elanikega kontakti. Kõik küsivad mult kogu aeg, et millal ma jälle nende majas olen. Jätkuks mind ainult kõigisse majadesse korraga- äkki keegi saaks mind viieks perfektselt funktsioneerivaks jupiks jagada? Nojah. Kahju ikkagi. Kumbki lahendus pole parim. Mis on siis parim? Ma ka ei tea.
Samuti ei tea ma ka seda, millal jälle Põhjala majas olen. Ilmselt mitte niipea. Sellest on kahju. Kahju on ka sellest, et ma ei saa panna siia blogisse kirja paljusid asju, mida tahaks. Ei tohi lihtsalt. Ja ei ole eriti kasulik ka.
Sel nädalal vaatasime Judith1, Judith2, Frederike ja Nicole'ga filme. "Maja järve ääres" on väga hea film. Soovitan. Samuti vahetasin Judith1-ga muusikat. Tema sai omale arvutisse väga palju minu muusikat (vähemalt 500 laulu, aga tegelikult ilmselt rohkem). Eriti meeldis talle Ursula- "Heiki" (meil on külas üks Heikki-nimeline tegevusjuhendaja) ja Metsatölli- "Oma laulu ei leia ma üles". Sain ka oma arvutisse kusagil 500 lugu. Andsin ka G-le mõned laulud ja filmid. Kogemata kustutasin ära oma RHCP diskograafiast suure osa, seega Kerttu (või Kirke) palun, tahan neid laule tagasi! Vaatasin ära filmid "Paint your Wagon" ja "Singing in the rain". Kumbki ei avaldanud erilist muljet, kuid viimase kohta võin öelda, et läksin selle toel magama kolm õhtut järjest. :) Ahjaa, siis käisin neljapäeval Heikki jõrumises. Päris lahe oli. Õhtupoole käisin koos külaga ka Põlvas ujumas. Tegime seal Kati ja Anneli ja Reedaga vettehüppeid ning Anneli ütles mulle, et ma olen sirgejalgne-Maria (sest ma hüppasin peakat tema arvates eriti ilusalt sirgete jalgadega ja sujuvalt ^^; ). Laupäeval ja pühapäeval olin Sõbra majas. Polnud seal majas veel olnud. Aga mulle meeldis ka seal kohe väga. Laup. aitasin Heikkil toimkas süüa teha ja pühap olin ise toimkonnas. Tegin suure hunniku pannkooke, mis said väga kiiresti otsa. Käisime osade elanikega ka Taevaskojas. Seal oli nii ilus. Palju ilusam kui suvel. Tegin ka pilte. Kahjuks küll ainult mobiiliga, aga siiski... Suures Taevaskojas olid meiega samal ajal 4 tegelast Tartust ning nad ütlesid, et on esimest korda seal ning pakkusid meile kommi. Väga armas neist!
Kõige naljakam oli see, et teisipäeval ei läinud mulle saun üldse peale. Kohe üldse mitte. Õhtul, kui oli vabatahtlike saun (ma olin eelnevalt juba üritanud saunas käia), istusin ma niisama seal ja ajasin juttu. Nii tore oli. Aga see-eest oli laupäeval väga mõnus saun. Otsustasin, et kui ma järgmine kord külla lähen, katsetan ära ka tiikihüppamise. Teised vabatahtlikud on kõik seda teinud. Ma tahan olla ikka tõeline eestlane. Ja pealegi, tiigis pidi olema soojem kui lumes.... Noh, eks näis. Lumes püherdamine meeldib mulle küll väga...
Aga siiski, kõike ilusat kokku võttes võin öelda, et kui ma lõpuks eile koju jõudsin, olin täiesti laip. Oli stressirohke nädal. Ostsin poest paar pudelit õlut (sama tegi ka Olivia- ilmselt oli ka talle väsitav nädal) ning jõime need Kirkega eile õhtul ära. Tahtsin juba eile blogida, aga ei viitsinud. Täna võtsin lõpuks ennast kokku.
Ahjaa, ma ei saanudki kitarrikursusele ülikoolis. Seda sellepärast, et see õppejõud oli juba nii hõivatud. Mulle pakuti alternatiivina pasunat.... :) Suht naljakas. Aga eks ma õpin siis ise.
Aa, ja siis veel. Eile, korterisse jõudes ja tuppa minnes avastasin ma oma seina pealt uue pildi. Ei, mitte kitarripildi (selle peaks Kirke laup tagasi saama), vaid hoopis ühe väga ilusa pildi. Kirke tehtud. Panime sellele nimeks "Before the beginning". Beginning võib olla nii päikesetõus kui ka -loojang. Aga see on nii ilus pilt. Selle skänn on mul praegu arvuti taustaks. Kirke, I love you! Nüüd jääb üle oodata veel kitarripildi seinale ilmumist. See peaks olema veel suuuur ja lõuendil. Lahe!
Aga täna algas kool. Üritan ühte oma uusaastalubadustest pidada ja loengutes mitte kõrvaliste asjadega tegeleda ning ka mitte magama jääda. Täna pidasin sellest igatahes kinni, mis sest, et silm kiskus vahepeal ikka väga kõvasti kinni...

Ilusat ilutsemist!

3 comments:

Liis said...

Ilus pilt tõesti! Ja laheda pealkirjaga ;)

Kerttu said...

Vähemalt sai see RHCP asi parandatud ;)
Ilus pilt on jah...

Anonymous said...

Ojaa :)