2/13/2010

Paneme raku plahvatama

3

Kõigepealt tänase päeva tsitaat:
Viska oma süda ettepoole- ja jookse, et see kinni püüda.

Ja nüüd teema juurde.
Hakkasin Kirkele kitarri õpetama. Eile öösel kell 12. Ta lubas seda täna harjutada.
Siis. Kool on huvitav. Eilne autismipedagoogika oli küll pikk, kuid ma kuulasin seda terve aja väga pingsalt. Konspekti sai arvutisse kokku 8lk. Enamust materjali ma küll teadsin oma praktika kaudu, kuid huvitav oli siiski.
Siis. Neljapäeval oli "Käitumise füsioloogia". Õppisime raku tööpõhimõtet. Sain teada, kuidas rakk ennast hävitab. Kahjuks pole mul hetkel konspekti läheduses ja ma ei saa kindlalt öelda, mis organell see oli, mis plahvatades raku sisemuse hävitab. See oli vist lüsosoom, aga pead ei anna. Kui oma arvutisse saan, siis kirjutan lähemalt.

Aga.
Homme on sõbrapäev. Selle nimel vaaritame homme Kirkega pool päeva igasuguseid magusaid asju ja õhtul tulevad sürrid korterisse külla. Judith1 tuleb ka. Ta tuleb Tallinnast ja siis on tal bussini nii palju aega ja ta uuris, et äkki ma oleks nõus taga kokku saama. Kutsusin ta siis ka meie kampa. Pole küll kõiki sürre kätte saanud, et seda mainida, kuid loodan, et neil pole midagi selle vastu. Judith on väga lahe inimene. Ja ta tahab uusi tuttavaid saada nii palju, kui võimalik.
Igatahes saab olema selline mõnus girls night in, kus pugime magusat ja vaatame filmi. Loodan, et tuleb armas õhtu. Teen enda poolt selleks kõik võimaliku. :)

Ahjaa, eile sain Maivega ka kokku. Ta oli Tartus ja tuli mulle külla. Nii tore oli teda üle hulga aja näha. Rääkisime igasugustest asjadest, eriti autismipedagoogikast ja Aspergeri sündroomist. Hullult äge on igasuguseid tuttavaid näha. Kahju, et Marist tükk aega näinud pole. Plaanin ka seda ikka kunagi teha, kui vähegi õnnestub.
Siis, täna bussiga koju sõites nägin Raunot ja Maarja-Liisi. Nad tulid ka Võrru. Nii tore oli näha veel teisi Nõokaid peale nende, keda suht igapäevaselt näen. Rääkisime niisama sõidu ajal igasugustest asjadest. Tore ja mõnus oli.
Igatahes. Praegu olen väga õnnelikus meeleolus ja ootan väga homset õhtut. Loodan väga, et tuleb tore ja lahe õhtu. Usun, et tegelikult tuleb ka.

Seega, ilusat sõbrapäeva kõigile!

3 comments:

Kerttu said...

Ma olen kade, et sul õnnestus Maarja-Liisi näha...

Loodan ka armsale õhtule :D

Gerda said...

Mul ei ole midagi selle vastu, kui Judith ka meiega ühineb :)

Anonymous said...

Väga hea :)