2/10/2010

Hämmastav....

4

Kool algas. On kestnud juba kolm päeva. Ja väga veider on see, et mul pole veel loengutes tulnud peale sellist und, nagu tavaliselt. Mulle isegi meeldib loengutes olla. Täidan usinalt oma uusaastalubadust, mis ütles, et panen loengutes rohkem tähele ja õpin korralikumalt. Samas tohutult häirib see, et peab terve päeva ühe koha peal passima. Istuma. Kuidagi veider on. Olen harjunud kogu aeg kusagil toimetama või midagi tegema, aga nüüd pean istuma. Vagusi. Jalad kohe kibelevad kusagile liikuma. Selle semestri ained on mulle siiamaani kõik meeldinud. Õpime kasutama SPSS (mingi infotöötlusprogramm), õpime inimese anatoomiat täpsemalt tundma. Täna oli alkeemia loeng ka. Sissejuhatavad loengud on enamasti jurad. Alkeemia polnud ka midagi erinevat üldisest tendentsist. Aga tundub tulevat huvitav loeng.
Siis. Alkeemias avastasin, et ei tehtagi hinde saamiseks näidendit, mis on kahju. Peame hoopis ettekande tegema. Ma oleksid eelistanud loomingulisemat lähenemist. Siis jama on ka see, et aine "Lisapill" kitarriõpetajal olid kõik ajad täis ja pidin ennast ainelt maha regama. Alternatiiviks pakuti küll pasunat, aga see mind ei huvita ja pealegi pole mul endal pasunat kusagilt võtta ka (pill peab endal olema). Niipalju siis mu plaanidest.
Siis avastasin, et mu tunniplaan on nii tühi ja auklik, et lausa tuuline on. Tõepoolest- teades ennast, ei kasuta ma neid tunniplaanis olevaid auke ilmselgelt väga mõistlikult ja raiskan aja niisama ära. Jamasti seega. Graafik võiks tihedam olla.
Täna käisin suure pausi ajal Kirke, Tuuli ja Liisiga uisutamas. Nii mõnus oli. Alguses üritasime kohe pärast loengut minna uisutama, aga siis tuli välja, et laenutus on avatud alates kella 1400-st. Seega käisime vahepeal kesklinnas Kuumas Tassis kakaod joomas. Aga pärast vantsisime väljakule tagasi ja saime mõnusalt uisutada. Üritan niipea, kui võimalik, uuesti minna sinna. Kasutan järelejäänud talve nii palju, kui õnnestub, talvespordi harrastamiseks. See on ju ainus korralikum liikumine, mida ma siin teha saan praegu.
Aga jah, asun nüüd kooliasjade kallale (üritan materjale alla laadida) ning siis võtan ka kitarri jälle ette.

PS: Ülikooli raamatukogu kohvikus on väga hea kakao :)

4 comments:

Pluxu™ said...

Ülikooli kohvikus oli ka hea kakao, kui ma seal viimati käisin vähemalt.
Aga. Uisutama? Minuga?
Kas sa jääd nädalavahetuseks linna? Sest mina vist jään, kuigi ei tea päris kindlalt tegelikult, ehk tuleb järsku siiski tungiv soov koju minna...

Anonymous said...

Sinuga tuleks ka iga kell. Nagu ma kunagises postituse kommentaaris juba mainisin. Ma lähen laupäeva hommikupoolikul kahjuks koju. Äkki kunagi õhtupoolikul? Kuna sul loengud lõppevad ja kuna pausid on?

Pluxu™ said...

Laupäeva hommikupoolikul? Sellisel juhul sobib reede pärastlõuna-õhtu ju suurepäraselt. Ma muidu teistel päevadel eriti ei jaksa...räägin oma bloggis kunagi lähemalt päevaplaanist...praegu juba kell liialt palju ja mina olen juba liiga kaua oma bloggi kujundusega vaeva näinud...taaskord...see aeg lendab lausa lennates :D

Anonymous said...

Umm. Mul on reedel kella kahest kuueni loeng.....
Ja pärast seda pean koju kokkama minema.... Sest ema on mu pool ööd.