2/16/2010

Juhhei vastlad?!

3

Jah, juhhei?! Just nimelt selliste lauselõpumärkidega.
Minu vastlapäeva ainus rõõm oli see, kui astusin hommikul uksest välja ja puud olid härmas. Päike paistis ja samas sadas õhkõrnu lumehelbeid. Kõik sätendas. Nii ilus oli. Ei olnud väga külm ka. Perfektne ilm vastlapäevaks.
Vastlapäevaks, mis minu jaoks möödus Tiigi 78 hoones või siis Jakobi 2 hoones. Tõepoolest. Minu ainus nauding sellest võrratust päevast oligi hommikune jalutuskäik kooli. Loengute vahepeal käisin ka natuke õues, kuid siis oli külm, sest tulin soojast õue ja see pani lõdisema.
Ah jaa. Õhtul kui Kirke koju jõudis, sõime kumbki ühe vastlakukli ka. Vähemalt polnud selle peal kunstvahukoor, vaid ikka ehtne. Vastlakukkel oli täitsa hea, kuid siiski jäi midagi puudu.
Ma pole see talv veel kelgutanudki.
Lugesin Mennu ja Gerda blogist, et neil oli ilus vastlapäev. Esimesed, kelle vastlapäeva kirjelduse ma õhtul koju tulles sain.
Mkülast käidi kah täna Mammastes (vist oli seal) kelgutamas.
Igatsen hernesuppi ja kelgutamist!

Seega, juhhei vastlad?!

PS: Polegi siin blogis ammu vingunud.

3 comments:

Kerttu said...

Kahju kohe sinust. Minul oli ka tore vastlapäev, aga ei viitsi seda blogisse hetkel kirja panna ja seega jääbki vist panemata.

Sa ei ole tõesti ammu vingunud. Mõnikord peab seda ka endale lubama.

Pluxu™ said...

Aga sul kelk on? Lähme kelgutama millaski, kui sa mõni reede näiteks Tartus oled? Ma ei ole ka terve igaviku kelgutanud...Aga kelku mul linnas pole...

Tegelt me võiks tänapäev minna, sest mul jääb viimane loeng ära ja kool ainult neljani. Aga sellisel juhul pead sa mulle helistama enne 12 või pärast 16, vahepeal loengud ja telefon hääletu peal...

Anonymous said...

Aga lähme täna uisutama? Mul on loengud kella 6ni. Pärast seda kunagi Tamme staadionile?
Kelku mul kahjuks küll pole.
Aga eelistan uisutamist siiski vist :)