2/15/2010

Soovin sulle armastust!

2

See tsitaat pärineb taas kord Kaie poolt kingitud kalendrist.
Aga nüüd siis asja juurde.
Eile oli sõbrapäev. Oli tore päev.
Olin kutsunud enda poole külalisi. Enamus neist olid naissoost. Üks meessoost isik oli ka.
Kõik algas siis eile päeval, kui ma kella 1300-ks oma korterisse läksin. Kokkasime Kirkega terve õhtupooliku- tegime õunakooki, šokolaadikooki, vahvleid ja pirukaid. Kella 1800 paiku läksin Maarjamõisa peatusesse Judithile vastu, kes tuli Tallinnast EVS mid-term training'ult. Jalutasime siis minu poole, kus jäime ootama teiste tulekut. Jõime teed ja rääkisime niisama. Kusagil enne kella seitset jõudsid Kaie, Kerttu ja Liis. Natuke hiljem jõudsid ka Tiina, Gerda, Kairi ja Joosep. Nad tõid pizzat, pirukaid ja igasuguseid näkse veel. Tüüpiline Eesti pidu- palju sööki. Jooki seekord polnud. No tegelt oli küll- teed joodi päris hoogsalt. Maandusime kõik põrandale või madratsitele ja rääkisime niisama igasugustest asjadest ja sõime ja jõime. Tüüpiline meie puhul. Vaatasime ka minu "The book'i" ehk siis tegelikult pildiraamatut "The Disciples", millest olen eelnevalt siin blogis ka kirjutanud. Oli hästi mõnus ja hubane olemine. Ühel hetkel otsustasime, et vaatame ka filmi, sest Judith pidi suht varsti bussi peale minema ja Gerda-Kairi-Joosep pidid kinno minema veel. Vaatasime "Now and then'i". Kahjuks ei saanud jõudnud me sellest pooltki ära vaadata, kui pidin Judithi juba bussile saatma. Samas läksid ka G,K ja J ära. Saatsin Judithi Kaare peatusesse. Ta ütles, et eestlased oskavad hästi kokata ja et ma elan kenas ja mõnusas kohas. Judith- kui sa seda loed, siis tea, sa võid mulle iga hetk külla tulla, kui tahad.
Kui korterisse jõudsin, vaatasime filmi lõpuni ja rääkisime niisama igasugustest asjadest. Kerttu tegi mulle teatavaks, et "Hurt" ei olegi Johnny Cashi lugu, vaid hoopis Nine Inch Nails'i oma. Ma olin nii pettunud selle peale, sest minu arvates oli see üks Johnny parimaid lugusid, ja nüüd sain teada, et see on ainult kaver. Miks?? Miks ei võiks see tema oma olla originaalis? See on sama nagu Guns'n'Roses on teinud kaveri "Knockin' on heaven's door'le". Haige. Nii paljud head lood, mida ma tean, on tegelikult kaverid.
Siis meenutasime mu veidraid unenägusid ja mulle meenus see uni, kus John oli paks ja kiilakas ning käis Eiki Nestoriga presidendiballil. Vt postituste label'i "uni" alt unenäo detailset kirjeldust. Olen sellest varem ka bloginud.
Aga siis vaatasin ühel hetkel Facebook'i, et kontrollida Studentdays fännilehe võistlust, mille käigus pidi igal pühapäeva õhtul välja antama 3x2 priipääset Saku õlletehasesse ööseks. Tuli välja, et ma sain ka pääsmed sellele reisile. Nii lahe. Ilmselt lähme koos Kirkega. Seal on õlledegusteerimine ja -koolitus. Nii äge! Ootan juba. Minek on 12 märtsi õhtul.

Aga jah, siis ühel hetkel läks Tiina Zavoodi oma füüsikutega pidutsema. Rääkisime veel mõnda aega niisama ja kella 0100 ajal läksid ka Kaie, Kerttu ja Liis ära.

Sõbrad, oli tore õhtu. Loodan, et teeme selliseid veelgi. Õigemini, kindlasti teeme.
Olete väga kallid.

2 comments:

Kerttu said...

See raamat on küll ikka lihtsalt liiga geniaalne ;) :D

Ma "tegin sulle teatavaks". :D See oli tõesti dramaatiline hetk...

Ja sinu unenäos oli John tõesti neid kaht asja, mida ta kohe kindlasti ei ole;)

Ja kindlasti kordame:)

Pluxu™ said...

Kindlasti korrake. Ja seekord lubab mu südametunnistus minul ka ehk tulla. Kui see pidu pole mingi spetsiaalse tähtpäeva meelestatusega peetav.
Mul on sellega nimelt probleeme juba pikemat aega. Tähtpäevade pidamisega ja tähistamisega. Kohe üldse ei taha tähistada midagi, mis on ette kirjutatud. Ja seda väga erinevatel põhjustel. Mul on plaanis teiel neist kõigist kunagi lähemalt rääkida ka. Kui ma nad kõik selgeks mõtlen nii, et ma neid kirja saan panna arusaadavalt.
=)
Kallistused igal juhul! Ja palju ilusaid mälestusi kõikidest eluhetkedest! =)