2/21/2010

Mice- beware!

0

Olin nädalavahetusel taas kord Mkülas. Seekord Rootsi majas. Hästi mõnus oli.
Sinna minnes oleks peaaegu auto alla jäänud (see ei olnud mõnus). Auto vuhises pmst mu eest mööda, oleks sammu edasi astunud.....
Aga igatahes pani see ja mõned varasemad asjad mind mõtlema, et äkki see kõik kokku on mingi märk? Aga mida see tähendama peaks? Kas ma peaks tulema tagasi maa peale ja reaalselt mõtlema hakkama? (See oleks kohutavalt raske.) Tore oleks teada. Teadmatus on painav.
Igatahes nii mõnus oli kooli- ja linnamelust kõrvale saada. Rootsi maja on kõige rahulikum külas. Ja kõige lihtsam ka. Seal teevad elanikud suurema osa toimkonnast ära. Ma olen saavutanud nendega nii mõnusa harmoonia nende paari korra jooksul, mis ma nende majas olnud olen, et see on lausa hämmastav. Igapäevased kallistused on nii toredad.
Siis laupäeval proovisime paari vabatahtlikuga ära selle munalikööri, mis ma ise teinud olin. Väga hea oli. Suht kiiresti sai otsa. Laupäeval oli saun ka. Meie maja küttis. Natuke kuum sai- 100 kraadi oli permanentselt sees. Aga nii mõnus oli koos Sigridiga (mina ja tema oleme sobivad saunakaaslased, Sõbra maja elanik) lavalt õue käia. Hästi hea karastav oli. Ja sädelev lumi sadas meie poolpaljaste kehade peale ning sulas kiiresti ära. See oli värskendav.
Siis pühapäeval tegin õunakooki, ning Frederike, Judith1 ja Gareth tulid ka seda proovima. Ahjaa, Nicole tuli ka. Rääkisime niisama igasugustest asjadest, lahendasime mingit arvmõistatust ja jõime teed. Mõnus chillout oli. Relaxing.
Õhtul tegin söögi koos elanike abiga valmis poole tunniga, mis on rekordkiirus minu jaoks (riis, kalapulgad, toorsalat, dipikaste, laua katmine). Aga väga lahe oli. Pärast õhtusööki, vahetult enne mu äraminekut avastasid elanikud, et neil on majas hiir. Kuna enamus ei olnud sellest loomakesest just väga vaimustuses ja taganesid tema asukohast kiiruga, otsustasin ma hiire kinni püüda. Pärast paariminutilist maadlust ja kusagil nelja lahinguhaava oli loomake mul ohutult pihus. Ta oli nii armas. Pisike. Viisin ta siis Eesti majja, et äkki teab sealt keegi, kuhu seda hiirt toimetada ja Gareth viis ta siis metsa alla vabadusse. Aga siit hoiatus- kõik Maarja küla hiired- valmistuge kohtuma oma hirmuga- metsiku-Mariaga! :)
Jõudsin just koju tagasi. Siin on veidi jahe. Mkülas on ikka liiga soe toatemperatuur. Lõdisen hetkel siin.
Homme saan Fredi ja Judith1-ga kokku (vb liitub ka Nicole), et minna kinno ja pärast seda kasutame võib-olla ka ära Püssi soodukaid :)

Ilusat ilutsemist!

PS: Planeerisin juba suurema osa suvest ära- olen juba 5 nädala jagu asendusi Mkülas kirja pannud ja neid tuleb veel. :)
PS2:Vaatasin sel nädalavahetusel enda kohta hämmastavalt palju suusatamist ja elasin hooga Kikule kaasa. Kahju, et läks nagu läks. Tartu maratoni oli ka tore jälgida. Ja iluuisutamine oli ka ilus :)

0 comments: