2/10/2010

Küll küllale liiga ei tee...

6

Või siis teeb küll.
Ma ka ei tea.
Tean ainult seda, et mul on hetkel arvutis 6116 laulu- ilma duplikaatideta. Ehk siis. Peaks natuke hoogu maha võtma.
Nüüd ei tohi ma tükk aega midagi tõmmata. Hetkel on arvutis umbes 1000 kuulamata lugu. 1/6 mu library'st on kuulamata. Vähemalt on Itunes'ga hea see, et duplikaatide probleem kaob ära- üks lihtne klahvivajutus ja duplicates on kõik näha.
Aga muidu. Kuulake Genialistide "Gentel Tentelit" vahelduseks.

Appi.

6 comments:

Kerttu said...

Ei saa aru, mida sa hädaldad. :D Hea on ju, kui uut muusikat leidub. Pealegi ei pea sa neid kõiki kohe ära kuulama ju...

Anonymous said...

Jah, aga mina teen ju nii, et kuulan uued ära ja siis laen juurde. Ma ei taha, et mul oleks arvutis tohututes kogustes tundmatut muusikat....

Pluxu™ said...

Mis sa siis laed tundmatut muusikat? :D

Ei. Tegelikult. Sa peaksid mul kodus arvutit nägema...seal on muusikat nii, et keegi ei tea isegi millise ketta peal mis muusika on ja duplikaatide leidmine ning kustutamine võtaks liiga kaua aega...filmidega on muuseas sama lugu...kõik laevad alla, aga ei märka, et keegi on juba laadinud seda...ehk meil oli kunagi kolm ühesugust filmi arvutis. Erinevate ketaste peal erinevates kaustades...

Anonymous said...

Head tegelased. Vähemalt valitseb minu kaustades kord, mitte kaos.
Aga siiski, hullumeelne.

Pluxu™ said...

mis on hullumeelne?

Anonymous said...

Palju muusikat. Palju muusikat, mida kuulata.
Aga minu arvuti kraam tundub sinu oma kõrval lausa nunnu ja armas. Sinu koduarvuti sisu on hullumeelne. :)