5/11/2010

Naerata....

2

Asi kisub vist tasapisi OCD poole. Kui seda saab nii nimetada. Sest ma naeran pidevalt. Lihtsalt tore on. Kuigi võiks arvata, et tuju on kehv, sest õppima peab ja on palju muid põhjuseid, aga ikkagi naeran. Naljakas. Kas seda saab nimetada väikestviisi OCD sümptomiks?? :)

Hetkel sai eetikast kõrini. Kuigi peaks jätkama. Olen alles poole peal. Enam-vähem. Ja kell on juba üle kesköö. Hommikul jääb vist geneetika vahele. Aga mitte unevajaduse pärast, vaid hoopis õppimise.
Sain täna oma dispersioonanalüüsi kodutöö tulemuse teada- 14p. Natuke pettunud. Nägin nii palju vaeva ja siis ei saanudki maksimumi. Ja õpetaja ütles, et mul oli üks parimaid töid. Tal ei olnud mu töö juures millegagi norida. Ja siis ei saanud mulle seda 1p veel juurde panna, et ma saaks rõõmustada maksimumi üle. Mis siis ikka. Selles aines on juba kokku 4p läinud üldisest max-st. Nagunii pole lootust saada A-d ega ka B-d, kui vaadata seda teooria osa, millest juunis eksam tuleb. Täiesti arusaamatu värk. Aga pole hullu, see on sissejuhatus. Magistris tuleb süvendatud andmetöötlus. :)
Raamat jõudis Krisosse kohale. Nüüd on kõik kohal. Ka mai lõpp on kohe-kohe kohal...
Miks nii paljud sõbrad mai lõpus ära lähevad? Osad päriseks, osad tükiks ajaks, osad ainult suveks....


Hetkel käib Itunes'st Taavi Otsuse "Unistaja". Ilus laul.

2 comments:

Kerttu said...

Mul sai juba pool tunnikest enne seda kõrini bioloogia õppimisest. Aga mul on töö alles neljapäeval. Kuigi pärast neljapäeva on mul ainult kolm päeva, et selgeks saada nii anatoomia (töö jaoks närvid, veresooned, lümfisüsteem) ja filosoofia (eksami jaoks).
Vabanda, aga ma kasutasin just su blogi iseenda välja elamiseks.
Igal juhul, veel kord EDU!

Anonymous said...

Aitäh :) Pole hullu. Tore, kui sul on koht, kus ennast välja elada.
Aga muide, kui mul täna eksam ära saab, siis pean ma järgmise nädala kaheks eksamiks õppima hakkama ja kt-ks ka veel pealekauba. Ja siis on veel kolm eksamit, milleks peaks ka õppima hakkama (tähtsaimad neist kolmest on anatoomia ja geneetika - mõlemad on järjestikustel päevadel :S)