5/09/2010

Kui müristab ja välku lööb....

0

Eile oli nii mõnusalt troopiline ilm. Tundsin esimest korda sel aastal, et suvi on käes.
Aga kõigepealt algusest.
Hommikupoolikul lugesin eetikat ja nautisin õues päikest. Siis läksime Maive poole ta sünnale. Rääkisime enamuse ajast niisama, sest näeme üksteist ju nii harva. Marisel oli juba päris ilus kõhuke ja ma tundsin isegi beebi südamelööke. Nii lahe. Aga ikka ei tea veel sugu...
Käisime jalutasime õues ja nautisime sooja suvetuult. Oli tore päev.
Õhtul kui koju jõudsin, siis helistas mulle Merlin ja ütles, et ta sai tööd mujale kui Mkülla ja et ta peab täna selle tähistamiseks Tartus pidu. Täitsa jama, oleks tahtnud minna, aga ma ju Rõuges. Käisin siis saunas ja tiigis ujumas ka. Nii mõnus värskendav oli. Vesi oli nii soe. Ilmselt kui lähen järgmine nädal Mkülla, siis üritan paadisillalt ujuma minna. Ilma saunata.
Õhtul vaatasin telekat ja siis tuli äike. Nii äge. Üritasin seda pildistada ka. Sain isegi paar välgunoolt pildile. Olen enda üle uhke :)
Olen uhke muidu ka selle pärast, et hetkel on mul igasuguste referaatidega kõik (kuni ma andmetöötluses kodutöö saan). Noorteklubi Paadika kodukale tegin ka teksti valmis. Hea tunne on. Saaks nüüd ainult eetika ka selgeks.
Laen nüüd siia mõne välgupildi ka üles. Need on nii lahedad.

0 comments: