5/07/2010

Muusikalisi soovitusi

6

Laadisin endale hiljuti alla uut muusikat ja sain mõned artistid ka G-lt. Siiamaani olen kõige uuega rahul. Seega soovitan siinkohal mõningaid artiste: Mono, Kiss, Nick Cave and the Bad Seeds, Stereophonics, Mumford and Sons, They Might Be Giants
Hetkel on mu arvutis täpselt 6900 lugu. Aga ega see nii ei jää. Suveks kavatsen varuda endale hunniku uut muusikat, mida saaks läbi kuulata.

Ahjaa, siis seda ka, et vaadake filmi "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". Vaatasin seda eile õppimise asemel ning täitsa meeldis. Selline mõnus indie-movie.

Siis, seda ka, et käisin eile folgi-koosolekul. Praeguse seisuga kõlavad need ülesanded, mida me folgil tegema peame, päris mõnusalt ning paistab tulevat 4 toredat päeva. Väsitavat, aga toredat. Ja me saame staffi särgid :) Seega oleme tegijad :)

Kodus on tore olla. Linnud laulavad, muru on roheline, puud hakkavad lehte minema (ma olen siiski ju Rõugest), jõgi vuliseb, värske õhk on. Selline hea ja mõnus tunne on. Täna hommikul ärkasin kell 8. Ise ka üllatusin. Muidu, et Dannyga on tore käia jalutamas ja temaga mängida. Täna küpsetasin palju. Tegin noorteka Paadiralli ajaloo ka peaaegu ära, pildid on vaja lisada. Downi sündroomi referaadil on veel vormistus. Eetikat olen ka lugenud.

Homseks lubati pikset ja 20-soojakraadi. Nii loodan, et sajab paduvihma ja ma saan õue minna ning vihma käes jalutada. Olen sooja vihma, mis haigeks ei teeks, juba tükk aega igatsenud.

6 comments:

Kerttu said...

irw:D Naljakas nimekiri soovitustest. Või tähendab, ma ei tea isegi, miks see mulle nalja teeb. Äkki on Kiss selles süüdi :D Võimalik. Või see, et kui ma eile alternatiivmuusika edetabeli esikümnes nägin Stereophonics'it, siis üllatusin küll.. mis pagana alternatiiv on Stereophonics :D Ja They Might Be Giants võib ka selle naeru põhjuseks olla. :D Sest nad teevadki ju nalja. Kui sa juba Nick Cave'i kuulad, siis anna mulle teada, kui sa kuuled mõnes laulus, et ta mõne tšiki jälle ära tapab... ma siin vaikselt teen nendest nimekirja, sest ma tahaks teada, kui mitut erinevat laulu annab ühel artistil sellest teha :D ;)
Ühe albumi kavatsen endale su soovitustest nüüd lähiajal hankida. ;)

Loodame jah, et homme on nii soe, kui lubati.

Anonymous said...

Mis sa kavatsed hankida? Mono?

Kerttu said...

Kammoon, Monoga olen ma juba kursis ju, mis ma neist nüüd enam hangin:D Kuigi võib olla millalgi hangin, aga viimasel ajal ei ole eriti arvutist olnud tuju kuulata instrumentaali. Pealegi, miks peaks sinu soovitus mulle seda soovitama :D Seda tobeda nimega bändi, kes on nüüd ainukesena kommentaarides mainimata... :D

Anonymous said...

Mumford and Sons? Hangi, sa ei kahetse :)

Kerttu said...

Ära küsi miks, aga ma just vaatasin last.fm-ist invisible-movementi grupist, mida keegi viimasena on kuulanud ja nägin, et keegi just kuulas seda bändi :D Ja muuseas, keegi teine, mitte sina, oli seal viimasena Buddyt kuulanud ;) Ja mitu inimest kuulasid Chopin'i. :P :D

Anonymous said...

Neil inimestel oli seega hea muusikamaitse :)