9/30/2009

EPSÜ-REPSÜ

0

Eile toimus siis Eesti psühhorebaste kokkusaamine. Kogu asi oli nii salajane, et me ei teadnud isegi seda, kuhu me läheme või mis kellani seal kus pidu toimub, oleme. Pidu toimus kusagil Tallinna ja Tartu vahepeal.
Eriti pikalt ei viitsi ma REPSÜ-st rääkida, sest noh, see oli siiski pidu. Aga ühte ma mainiksin siiski: nimelt pidid nii Tallinna kui ka Tartu psühhod valmistama teise linna tudengile mingi kingituse. Meie tegime nöörtraadist julla. Minu oma oli mingi mehikese moodi asi. Tallinna omad tegid igatahes luuletuse. Ühel hetkel kui need kingid pidime kätte andma, siis olin ma just vahetult enne suhelnud kellegi Artoga Tallinna Ülikoolist. Andsin talle siis oma kingi üle ja ta luges mulle ka luuletuse. Sain selle ka paberkandjal. Kuna see on päris naljakas teos, siis paneksin selle siinkohal kirja:

Kollased sügisel lehed on puudel
mõtteis mul on vaid karvutu puudel.
Sulle nüüd tulen ma tooma vaprust
täna me joome küllap sõprust.

Näljane koer minus ammu on valla,
kuhu küll saaksin tühja pudeli panna?
Võtaks su kohe nüüd tantsimaie,
aga ma ei tea, mida ütleb selle peale Maie.

Ilus neiu ütles mul tookord,
et tähtis pole mulje, vaid riigikord.
Ma ei mõistnud seda keelt,
pöörasin selja ja näitasin keelt.


-----
Hiljem sain teada, et Arto on korporatsioonide liidu esimees ja lisaks sellele ka mingi korpi esimees (nime ei mäleta). Päris vinge ;)

0 comments: