3/08/2010

Vahelduvalt väsinud

0

Alustan siis reedest.
Oli tore päev. Käisin Kaie, Kirke ja Kertsiga kohvikutripil ning jõin kakaod. Kondiitriäri kakao on kusjuures ka päris hea. Võib-olla isegi parem kui Ülikooli Raamatukogu kohviku oma. Pärast kakaotamist läksin autismipedagoogika loengusse. Oi kui hea loeng see oli. Sai kõvasti naerda, õppejõud rääkis väga huvitavalt ning tõi palju häid näiteid. Samuti klatšisime mehi taga. Pärast loengut läksin äärmiselt hea tujuga koju. Ka ilm otsustas mu head tuju säilitada- taevas oli pilvitu ning soe päike paistis (või õigemini oli päikeseloojang). Kevade tunne tuli peale. Õhtul läksin siis Kertsi sünnale koos Kirkega. Nägin Verot ja Annikat, keda mõlemat polnud iidamast-aadamast näinud. Vero oli mulle Inglismaalt Twiningsi teed ka toonud. Nii hea. Sõime-jõime ja rääkisime juttu. Õhtu lõpupoole hakkasime laulma "Me lähme rukkist lõikama" igasugustel eri viisidel, niiet meil oli väga lõbus. Samuti laulsime "Pedrel meje metse sees..." jne. Oli tore õhtu. Kusagil kella poole kolme paiku sain koju.
Järgmisel hommikul läksin varakult Mküla bussi peale. Olin sel nädalavahetusel Põhjala majas koos Oliviaga. Laupäeval oli suht chill päev, sest selleks ajaks, kui mina kohale jõudsin, olid nemad jõudnud enamuse majast ära koristada ning ma ei olnud toimkonnas ka. Pärast lõunat vajusin isegi teleka ees magama tunnikeseks. Nii kosutav oli. Õhtul olime saunas kui tuli Reedaga idee, et võiks tiigis ära käia- talv varsti läbi ja me pole sinna ikka veel jõudnud. Mõeldud, tehtud. Istusime saunas niikaua, kuni kõik elanikud läinud olid ja siis tuli Lasse ja raius jääaugu sisse. Samuti tulid külasauna nautima Jordan ja tema kaks sõpra (ühte neist ma isegi teadsin- Sander- ta käis ka NRG-s, ja siis veel Mihkel - oli vist ta nimi). Kõik käisid saunas ja jääaugus. Me Reedaga käisime lausa kaks korda. Avastasime, et see on lumes käimise kõrval käkitegu. Nii hea oli. Tore oli ka Nõokaid näha. Läksin suht varakult magama (mingi poole 1 paiku). Järgmisel hommikul olin toimkas. Tegin pitsat, pannkooke. Päeval oli söögitegemise vahel vaba aega ja vaatasime G-ga ära filmi "Into the wild". Mulle täitsa meeldis.
Ahjaa, siis kui ma laupäeval Eesti majas korraks külas käisin, oli Kati nii rõõmus, et ma sinna läksin, et tervitades oleks mu toolilt peaaegu pikali lükanud ja maadlesime ka tükk aega. Nii tore. Järgmine kord lähen ma külla koos Kirkega ja oleme Eesti majas. Saab äge olema.
Oli tore nädalavahetus. Ma ei oskagi öelda, kas väsitav või mitte. Võib- olla mõlemat, sest koju jõudes tundsin mõnusat rammestust.
Hea on olla.

0 comments: