3/30/2010

Mitmekesine elu

0

Pole ammu aega saanud ja tegelikult ka viitsinud kirjutada oma tegemistest. Oleks siis tagumine aeg.
Üleelmine nädalavahetus käisime Kirkega Mkülas. Olime Eesti majas. Kohe, kui laupäeval läksime, pandi meid maja koristama. Lisaks oli veel saunakoristus ja me olime toimkonnas ka. Oh jah. Oli väääga tihe päev. Majas olime ka ainult mina, G ja Kirke. Sai kõvasti Katiga ja tegelikult eelkõige G-ga maadeldud nii, et padjad lendasid. Lillepott ka natuke. Aga kõik kontrolli all siiski. Õhtul tulid majja vabatahtlik Tšehhist, kes töötab Erastveres (Jirži) ja tema sõber Dimitri. Läksid kõik kambaga Põlvasse. Mina ja Kirke läksime õhtul sauna. Hüppasime tiiki ka paar korda. Pärast seda vaatasime vanas majas "Requiem for a dream"'i ära. Järgmisel päeval olime taas kord toimkas, kuid siis oli natuke ka vaba aega ja käisime Taevaskojas. Meiega tuli kaasa ka Maryliis, kes oli esimest korda külas. Taevaskojas oli väga ilus, nagu alati. Alguses jalutas meiega kaasa natuke aega ka Judith1, kuid kuna ta oli majas üksi, siis ei saanud ta kaugele tulla. Õhtul viis Einar mind ja Kirket ja Laurat bussi peale. Oli tore nv ja Kirkele meeldis see ka.
Eelmine nädal oli mul üks vaheeksam. Seega õppisin natuke. Reedel kutsus G mind Big Beni õlut jooma ja käisin. Oli väga sürr õhtu. Täpsemalt ei hakka kirjeldama. Nägin Triinut ja sain tuttavaks ühe tüübiga USAst (nimi oli Jay -loodan et õigekiri on õige), kes õpib Tartus lingvistikat- Mari keelt vist.
Laupäeval läksin koju ja olin seal pühapäevani. Oli tore üle hulga aja kodus olla, kuigi ma olin seal olles väääga väsinud. Aga siiski.
Pühap tulin Tartusse. Karl käis külas. Jõime Türgi teed, mida mu ema just tõi -see on maailma parim tee, uskuge mind. See on see tee, mis vees lahustub. Mmmmm. Karl pidi alguses minuga koos porilompe vaatlema minema, kuid tal oli liiga vähe aega, seega rääkisime niisama.
Esmaspäeval oli andmetöötluses Kt, mis vbl läks metsa. Ei tea veel. Loodan, et ei läinud väga metsa. Aga jah. Siis õhtul käisin mingis katses, et uurimismeetoditesse katseminuteid saada. Pärast seda läksin sürride korterisse, kus Gerda tegi süüa. Õhtul läksime sürridega kella 10ks Plink Plonki, kus pidid esinema Mono ja soojendajaks olema Zahir. Zahir oli üpris tavaline- ei jätnud erilist muljet. Kuid Mono! Vot see oli hea. Eelnevalt olin kuulnud, et nad teevad instrumentaalmuusikat, mis pidi alguses olema mõnus ja rahulik ja siis müraks muutuma. Seega varusime endale igaks juhuks kõrvatropid. Mul neid küll vaja ei läinud. Aga Mono tegi nii head muusikat. Mulle meeldis jälgida nende bassisti, kes seisis keskel ning kes oli bändis ainus naine. Tal olid nii peenikesed ja pikad sõrmed. Ja ta täiega kaiffis mängimist. Sama oli ka teiste bändiliikmetega. Nad kõik nautisid kõvasti seda, mida nad teevad. Tavaliselt tüdinevad bändid ju ikka oma muusika mängimisest pika peale ära või neis pole enam seda "seda", mida ma kirjeldada ei oska. Aga Monos oli see olemas. Nii mõnus. Meil oli mõnus koht mingi aknalaua-tüüpi koha juures, seega saime istuda, kui enam seista ei viitsinud. Nautisime muusikat silmad kinni. Publikut jälgides olid paljudel silmad kinni, justkui nad magaksid, aga kui lugu läbi sai, tegid kõik silmad lahti. Kõik nautisid puhast ja ehtsat muusikat. Kokku mängis Mono peaaegu 2h. Tõeliselt vinge. Seetõttu sain koju alles kusagil 0230 paiku. Ehk siis hetkel olen veidi väsinud.
Aga mulje oli hea. Soovitan kõigile selle bändiga tutvust teha. Nad on head.
Ja nad ei tee müra.

Aga jah, nüüd keskendun ma loengule.

0 comments: