3/09/2010

Erilised mälestused

5

Täna hakkasime Kirkega rääkima saatest "7 vaprat" ja siis meenutasime, kuidas meile hullult meeldis kuulata ja kaasa laulda seal olnud lugudele. Tulid meelde laulud nagu "Mutter ja polt" ning "Turvamees" ja "Lilleke rohus" ja veel Onu Bella jne. Siis meenus mulle see, kuidas ma väiksena kaifisin väga palju laulu "Päkapikk"- Selle sõnad olid:

Kord kooli minnes ma kiirustasin
sest seda märkasin et hilinesin
Seal äkki nägin üht päkapikku
üht imeväikest päkapikku

:,:Oo päkapik pik pik pik talle ütlesin
kas pole tore tore et sind kohtasin:,:

Ma suvel sôitsin puhkusele
ja seenemetsas teda nägin jälle
ma isegi ei vôinud loota
et päkapikk mind seal jälle ootab

:,:Oo päkapik pik pik pik talle ütlesin
kas pole tore tore et sind kohtasin:,:

Ja lôkkeôhtul me saime kokku
ma nägin jälle seda päkapikku
Me ajasime seal vigurijuttu
ja aeg see lendas nii imeruttu

:,:Oo päkapik pik pik pik talle ütlesin
kas pole tore tore et sind kohtasin,:

Ja noorusaastad kôik mööda läevad
ja päkapikud kôik suureks saavad
Ja kui me jälle kord kokku saame
siis noorusaastaid me meenutame


Nii lahe. Ja siis ma meenutasin veel igasuguseid asju: seda, kuidas ma väiksena hullult pilvebaleriini tahtsin (Kirke tahtis ka) ja siis meenus mulle see, kuidas ma elasin väiksena veel vanaema majas ja siis kuidas mulle meeldis "Pätut" lugeda jne
Ja siis meenus mulle mingi Jörbergi laul "Tulge nüüd, lähme nüüd, meil on taas kaunis päev.... " mida mulle meeldis kohe väga väga kuulata igal pool ja kogu aeg.



Aga nüüd pean ma tõesti õppima hakkama.

5 comments:

Kerttu said...

"Mutter ja polt" mul hetkel küll mingit äratundmist ei tekita, teised on küll retro ;)
Ma mäletan, kuidas Seitsmes Vapras näitas Jaagup Kreemi ja Evelin Samueli duetti :P Mis mulle nii kohutavalt meeldis. Ja "17" oli ka ikka üliäge. Ja "Sa ära jahtu..."

Mina tahtsin ka nii väga seda pilvebaleriini. Ei saanudki lõpuks.

Meenutused on nii ägedad;)

Anonymous said...

Kusjuures ma sain lõpuks. Ja oi kui õnnelik ma olin:D
Aga "mutter ja polt" kannab hoopis nime "Seib". Ja need ülejäänud laulud, mida sa nimetasid, olid ka väga ägedad :)

Liis said...

Mulle tulevad veel meelde "Juunikuus lumi on maas" ja siis see "Ütle mulle oma telefoninummer". Ja Mihkel Raud saatejuhina:D

Ja mina tahtsin ka pilvebaleriini. Ka ei saanud. Ja ma tahtsin hullult veel neid barbie'sid, kelle juuksed muutsid värvi, kui panna kas sooja või külma vette.

Anonymous said...

Nii ägedad mälestused. :)

Kaie said...

Ma ka ei saanud pilvebaleriini.. Nii kahju oli. :D