3/03/2010

Otsustused

2

Otsustasin ära, et kui mul baka kraad ära tehtud saab, siis lähen teen ära EVS-i. Mõtlesin täna selle peale niisama ja siis vaatasin natuke EVS andmebaasi. Ja siis tuli selline veider igatsustunne peale. Ehk siis, aastal 2012 lähen ma välismaale. Aastaks. Ilmselt erivajaduste teemaga seotud projektiga. Loodetavasti kuhugi Itaaliasse või UK-sse või siis Türki. Aga eks see selgub. Sinna on palju aega. Ilmselt hakkan uuel talvel neid projekte korralikumalt vaatama.
Kui võimalik, siis läheks juba praegu tegelikult.

See nädal on olnud juba päris tegus. Või noh, tegus kõige muu alal, v.a. õppimine. Esmaspäeval käis Maarja külas, teisipäeval sain Judith1-ga kokku ja vaatasin õhtul veel telekast Kirkega "Control'i". Täna lähen Kaie ja Kirkega Genialistide klubisse mingit filmi vaatama.
Kitarr edeneb ka tasapisi.

Oh jah.
Ma ei saa aru miks mul selline igatsus välismaa ja EVS suhtes peale tuli.
Olen ilmselgelt imelik.

2 comments:

Pluxu™ said...

*googeldab EVSi*

Liis said...

:D Sama siin:P (Maarjale)