7/30/2009

Palju

6

Ohjah, nii palju on rääkida.
Kõigepealt mainiks, et hetkel on väsimuseaste väga kõrge. Olen juba 4 päeva töötanud vabatahtlikuna Võru Järve koolis mingi tsirkuseprogrammiga ja see on kestnud päeva jooksul keskmiselt 9-11h. Samuti olen jõudnud järeldusele (mida ma tegelikult niigi teadsin), et puudega lapsed on palju sõbralikumad, toredamad, lahkemad, abivalmimad ja ka kõike muud võrreldes tavaliste lastega. Kui oskad ja tead, kuidas nendega suhelda, siis saad peagi endale palju uusi sõpru. Tõesti, miks ei võiks tavalised lapsed ka sellised olla? Igatahes, mind ajavad üha enam vihale inimesed, kes sõimavad puuetega inimesi igasuguste koledate sõnadega ja kiusavad neid. Milles on siis need puudega lapsed süüdi? Ega nemad ju ei saanud valida....

Siis tahan mainida, et täna on see päev, kui ma oleks alustanud oma vabatahtlikku teenistust Itaalias, kui nad mind oleksid valinud. Natuke irooniline - olen parajasti nädalakese vabatahtlik aasta otsa olemise asemel. Ega siis midagi...

Siis käisin täna hommikul ka TÜ dekanaadis ja sõlmisin ära lepingu. Esitasin ka korteris igasugused näidud sekretärile ja sain arve. Avastasin, et veenäidik näitas palju väiksemat arvu kui eelmine kord. Ei tea, kas ta loeb tagasi??? Noh, eks järgmine kuu näeb.

Aa, siis kitarri teemast natuke. Kuna ma oskan nüüd "American bird, flightless mouth" 'i (Iron and Wine) väga hästi mängida, mõtlesin, et õpiks midagi uut. Tahtsin õppida Jose "Heartbeatsi", kuid selgus, et Josel on iga laulu jaoks kitarril eri häälestus. Et siis okei, jääb vist ära. Siis võtsin ette Simon and Garfunkeli "The sound of silence". Esimesed neli takti kõlavad okeilt, edasi läheb asi võssa ära. Siis otsustasin midagi lihtsamat proovida ja eelistus langes Jäääär'e laulule "Jäljed". Sellega on jälle see probleem, et netis ei leidu õigeid tab'e soolode jaoks. Nii ma siis kirjutasin esimese soolo tab-i ise üles kuulmise järgi. Teine soolo on pooleli, aga loodetavasti saan selle ka kunagi lõpuni... Unistada ju ikka võib... Ja siis veel seda ka, et see lugu kõlab mul mängides muide suht hästi, sest kõiki akorde teadsin varem juba:D Seega kokkuvõttes, kitarri koha pealt on areng märgata mõnevõrra...

Aga okei, eks ma blogin kunagi hiljem. Tahan rääkida paarist artistist ja laulust, mida mulle on soovitatud.

6 comments:

Pluxu™ said...

Minu poolest võid sa alati Queeni mängida...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hihi;)
Ma siiski üritaks selliseid laule, mis ei põhine väga akordidel, vaid sõrmitsemisel...

Elis said...

eripedagoogika :) ma lähen selle suve jooksul juba teise kohta vabatahtlikuks, erivajadustega lapsi kasvatama - tulevase eripedagoogina ütlengi, et ilus oleks öelda erivajaduslik laps, mitte puudega laps :)

Kerttu said...

Maria, kui sa tahad sõrmitseda, siis võiksid otsida midagi klassikalist... Nagu sa mulle ükskord lasid... neid hästi lahedaid ja ülimalt keerulisi asju;) Need kõlasid lahedalt ju küll...

Anonymous said...

Elis: Pean meeles
Kerttu: mul on nende lahedate lauludega lausa terve õpik arvutis, ainus probleem on vist see, et need ei ole kirjutatud tavalise tab-na, vaid noodikirjas.... Seega peab kõigepealt natuke nooti õppima. Aga ma võin sulle nt Iron&WIne soovitada või siis Simon and Garfunkel "The sound of silence" Viimane on hetkel väljakutse, mida ma ise üritan ületada, siiani veel suhteliselt edutult...