7/11/2009

Mul pole enam sõnu...

3

Tõesti.
Eksamitulemused tulid. Ja oh üllatust- mul jäi 0,7p riigieelarvelise lävendist puudu. No tere hommikust!
Ja siis veel see, mida nad ühe mu parima sõbrannaga tegid. Pagan! Temast sobivamat psühholoogi ma ei tea. Mis inimesetundjad seal ülikoolis on, kui nad isegi teda sisse ei võta! Nad ei vääri seda nimetust. Isegi mina sain rohkem punkte kui mu sõbranna. Mismõttes??? Annaks kõik, et ta sisse saaks. Vahetaks kas või oma punktid tema omade vastu, sest siis oleks tal veel lootust. Kui 0,7p puudu on, siis on veel minimaalne lootus RE-le saada.

Aga jah, mul pole enam sõnu sellise asja jaoks. Tõesti. Mis ma enam ütlen, kui inimeste eluunistused niimoodi kihva keeratakse.

3 comments:

Kerttu said...

Selle kõige väljendamiseks ei ole sõnu.

Anonymous said...

Täpselt...

Pluxu™ said...

...=(