7/16/2009

Let it rain, let it rain, let it rain...

2

Yeap, käes on see aeg, mil ma pean ka üle hulga aja tööl olema. Ja pealegi veel nädal aega jutti. Nohjah, mis siis ikka.
Eile oli hea soe ilm- päike paistis ja rahvast vooris. Täna on seevastu vihmane ilm. Kogu aeg tuleb uduvihma. Eile sai Jane Austeni "Mõistus ja tunded" ka läbi loetud. Peaks mainima, et "Uhkus ja eelarvamus" on parem kui see teine raamat.
Tänaseks võtsin endale lugemiseks Bronte' "Vihurimäe". Tegin sellega algust, aga pole erilist viitsimist seda lugeda. Samas netis ka ei viitsi passida. Rahvast ka pole. Igav on. Juss pole ka kõrvalt veel külas käinud.... Mis ma siis teen? Blogin natuke. Ja ilmselt sunnin end siiski raamatut lugema. See on ainus tegevus, mis pakub vähegi huvi.
Ja mul on veel koos tänasega 6 päeva tööl olla järjest.
Õnneks laenutasin just koju hea tagavara raamatuid, mida lugeda.

Aa, jah, eile käisin ujumas ka. Vesi oli kui vannis. Väga mõnus oli.
Olen hakanud ka oma lühemate juustega ära harjuma.

Peace^^

2 comments:

Pluxu™ said...

nõustun sinuga, et uhkus ja eelarvamus on parem kui mõistus ja tunded...vihurimäed ma üritasin alustada, aga seal olid liiga keerulised sõnad (inglise keeles lugesin neid raamatuid siis)...ma olen sel suvel üldse palju lugenud...aga samas ma ei leidnud tööd ka nii et ehk sellest...

ps. sel korral on kinnitussõnaks "isted"

Anonymous said...

Vihurimäed loen ma siiamaani;)