7/16/2009

Olen loominguline.....

5

Koidu saiad, sorry, vaibad,
läevad justkui soojad saiad.
---------
Hot dog
hedgehog.
Eat like dog
in the fog.


Mul on vist tõesti igav...

Igatahes räägin oma unenäost ka.
Nimelt pidin ma Osula kooli õpilaste saatjana (omg, ikka veel mõjub see laulupidu) minema Tallinnasse. Ja seal läksime me Coldplay kontserdile. Ainult, et kontsert toimus teatris ja kõik istusid oma koha peal vaikselt (või noh peaaegu vaikselt). Coldplay hakkas siis esinema ja ma unenäos mõtlesin, et Chris Martin on ikka kobe. (Üles ärgates mõtlesin ma, et miks ma Chrisi kullamängu solistiks pean? Teadvus arvas valesti, kuid alateadvus õigesti...:P) Igatahes show oli vinge- lasertehnika ruulis ja laulud olid head, kui minu arust ei olnud nad Coldplay omadki. Igatahes ühel hetkel ei suutnud Osula omad enam vaikselt istuda ja ma pidin neid keelama ja ma ei saanud kontserti jälgida. Olin selle pärast maruvihane ja solvnunud ning ühel hetkel avastasin juba, et helitehnikud pakivad laval kõlareid kokku. Kurat, kui vihane ma unenäos olin ja selle peale ärkasin ka üles....

Samas räägiks teisest unenäost ka, mis mul ammu oli. See on ka muusikaga seotud.

Nägin unes, et toimus presidendi Vabariigi aastapäeva vastuvõtt ning ma jälgisin seda telest. Tuli parajasti koht, kus Eiki Nestor läks kätlema ja kommentaator ütles, et "Eiki üritab eriti kõvasti tähelepanu saada, tema saatjaks on John Frusciante!" Selle peale ma nägin teda, Johni teles. Ainult, et ta oli paks ja kiilakas ja habemega ning hakkas mingit oma laulu laulma. Ja ma arvasin unenäos ikka, et ta oli kobe! Igatahes mõtlesin siis, et ei tea, kas Kerttu seda vaaatab ja tahtsin talle ruttu helistada. Samas mõtlesin ka seda, et peaks ruttu Tallinnasse minema, et äkki annab John mingi etteteatamata kontserdi siin. Selleks juhuks peaks ju kohal olema, et mitte maha magada.... Ja siis tahtsin ma Kerttule helistada ja ärkasin üles.... Olin ärgates ähmi täis ja oleks peaaegu isegi telefoni haaranud juba....:D

Selle peale küsiks ainult, et kas ma olen ikka normaalne?!

5 comments:

Pluxu™ said...

Oled.

The Cat
Sat in...
The Hat

Anonymous said...

Sa ka;)

Pluxu™ said...

never seen DPS?
Oled küll ju näinud seda filmi...

Anonymous said...

Mis filmi?

Pluxu™ said...

Deas Poet's Society