4/01/2008

1 aprill

0

Ma suutsin täna teha oma emale vist esimest korda elus aprillinalja, nii, et ei saanud ise tünga. Ma nimelt helistasin talle ja ütlesin, et tõmbasin oma uued teksad naelaga katki. Ta kukkus sõimama ja ma ütlesin "Aprill". Siis ta ütles, et ma olen molu ja lubas kodus peapesu teha...

See on ka ainus naljakas asi, mis täna juhtus. Terve päev oli ülimalt töine. Ma suutsin Kivirähi powerpointi ära teha (finally!!!!) ja matat kaks tundi järjest lahendada... aarghh
Üleväsimus on jube- nv-l ei saanud palju tududa ja nüüd ka mitte. Enne kella 12 pole kahe nädala jooksul vist kordagi magama läind...
Aga midagi positiivset ka- panin ennast täna Triiniksis kirja Kevadballile esinema ja ka Elva tantsufestivalile:D Wiii!
Ja täna paistis päike, mul oli aega õues käia ja seda ilusat kuuma ilma nautida:D
Tundub, et kevad on kätte jõudnud!

Ilusat aprilli:D

0 comments: