4/25/2008

Elva tantsufestival

0

Täna oli Elvas tantsufestival. Hullult väsitav. Läksin sinna juba kell 15.45. Enne festivali algust tegime kõik tantsud läbi. Siis läksime kuhugi riietusruumi riideid selga panema. Kuna meie esitus oli alles lõpupoole- jrk-s 26-s, oli väga palju aega. Vaatasin teisi truppe. Olid hiphop trupp, palju iluvõimlemistruppe jne. Ma ei saa ikka kui palju iluvõimlejad painduvad. Tahaks spagaadi ise ka nii lihtsalt maha saada. Igatahes tantsud tulid hästi välja, ma arvan. "Värvilises maailmas" tõusin vb ühes kohas natsa hiljem üles, kui teised, aga pole kindel. "Energia käekirjas" tuli mul kogu aeg pealmine pluus ülesse ja korra kui seda kohendasin läksid sammud sassi. Aga kuna too hetk olin mina ainus kes toda liiki liigutusi tegema pidi, siis sain natsa improviseerida. Aga üldkokkuvõttes tuli vast hästi välja.
Tulemusi ei tea veel- tulime enne lõppu ära...

0 comments: