4/13/2008

Kevadball, noorteklubi koosolek, kirjandusraal

0

Kevadball algas kell 7, aga mina olin kultas juba kell 5, sest Triiniksi proov hakkas sellel kellajal. Tegime oma tantsud 2x läbi ja siis sain ma balliriided tagasi selga panna. Mu lokid hakkasid juba tasapisi ära vajuma. Kella kuueks jõudis koorirahvas ka kohale ja laulsime kooriga laulud läbi. Jube hale. Mu kõrval laulis pks tyyp väga mööda ja ma ei kuulnud enda häältki. Aga see selleks.Balli algas mingi esinemisega. Enam ei mäleta millega. Esimene tantsublokk ei tulnud nii hästi välja, sest pidevalt koperdasid inimesed otsa ja mina ja kait paremad polnud.Pärast esimest tantsublokki oli balli üllatus. Selleks oli mingi mustkunstnik. Suht hale- ta eputas rohkem kui tegi trikke ja mõned ta trikid olid väga haledad ja oli näha kuidas ta tõmbab oma värvli vahelt vaasivvälja või veeretab mingit kola varrukast välja. Igatahes väga lapselik. Kui alguses oli naljakas, siis lõpuks ootasin, et millal ta lõpetab oma vikerkaarevärviliste rättide ja vihmavarjukestega lehvimise. Ainus lahe asi oli see, kui ta käskis Mõrul ette minna,pani talle alguses ettekandja kostüümi selga, tegi sellest siis kleidiga naise kostüümi ja lõpuks bikiinides naise kostüümi. Teine tantsublokk läks paremini. Pärast blokki sakkis koor oma kaks laulu ära ja esines rahvatantsurühm Tarbatu. Siis oli kolmas tantsublokk, millest ma eriti osa ei saanud, sest pidin minema Triiniksiga esinemiseks riideid vahetama. Triiniksiga esinemine oli koom. Lady m. ajal oli mul kaks paari pükse jalas, sest muidu oleks naba kogu aeg paljas olnud. Tänu hunnikule pükstele oli mu tagumik jube suur. Noh igatahes palju suurem kui tavaliselt. Lady m tuli igatahes perfecto väja. Pärast selle tantsu lõppu me sõna otseses mõttes tormasime riideid vahetama. Ja siis tuli Marilini uus tants nimega Energia käekiri. Ma tegin kõik liigutused hästi ära, aint et kahes kohas tulin liiga vara üles. Tuuli oleks tantsu lõpus peaaegu pikali kukkunud. Halenaljakas. Aga õnneks midagi hullu ei juhtunud. Pärast esinemist riideid selga pannes avastasin, et mu sukkpükstes oli suur auk. Õnneks olid tagavara omad kaasas. Kui jälle tagasi olin, hakkas neljas tantsublokk, mille käigus astusid mõned mulle väga valusalt jala peale. Ja need mõned polnud mu tantsupartner... Õnneks jäid sukad terveks. Balli lõpus oli loosimine, kus mul otseloomulikult õnne polnud. Siis oli aeglane(!!) lõpuvalss ja siis võis tagasi ühikasse minna. Ühikas avastasin, et mu kingad näevad välja väga jubedalt retsitud. Eino tore! Aga elab üle.Mul on suure varba all verevalum ka...
Reedel pidin ajaloos tv-d vastama ja tegin kivirähi suulist ettekannet ka klassile. Metsa läks. Koju minnes vedas mul väga- sain Jaaniga kiiresti Tartu ja bussijaamas sõitis buss just ette. Ootasin jrk-s, kui juht ytles, et enam ta kedagi peale ei võta. Ütlesin siis, et mul läheb buss Võrust kohe edasi, et ma pean kuidagi koju saama ju ometi. Seepeale ütles bussijuht, et ta võib veel ühe inimese peale võtta. Kuna mu ees olid kaks inimest, siis pidime ise otsustama, et kes saab. Need inimesed olid nii toredad, et lubasid mul minna. Yeesh!Laup oli noorteka koosolek. Selgus niipalju, et olen Teeme Ära 2008 Rõuge noorte grupi mitteametlik grupijuht ja pean inimesi kaasama. Tulge kõik kes saavad. Registreerin inimesed ära 26 aprillil. Pean veel Martiniga rääkima sellest, et äkki tuleb tema või ta bänd paadikale esinema. Loodan et bänd meeldib noorteklubile ja pole ka liiga kallis. Tahaks neid RÕuges näha. Igatahes Martin oleks phmt nõus tulema. Saatsin talle täna kirja, kus palusin tal anda infot oma bändist, muusikast, esinemistasudest jne...Noortevahetus on ka alanud.Aga sellest räägin pikemalt mõni teine kord.Neljapäeval on Kirjandusraali finaal. Jube!!Kardan, et võin midagi võssa panna...:S

0 comments: