4/29/2008

Kevadrockist

0

Hommikul tuli kiti ühikasse. Tutvustasin talle ühikat ja see meeldis talle:D Meie tuba tundus isegi hubane:O
Igatahes kultasse jõudsime kella 11-ks. Seal selgus et Fucking Elephants ei esinegi:( Aga see-eest sai Ballscratchiga nalja. Enne nende esinemist oli mingi Mustvee bänd, kes ütles kogu aeg, et nüüd on nende viimane lugu ja seda nii 3x. Juku läks iga kord backstage'i, et lavale minna ja tuli pettunud näoga tagasi. ÜHel hetkel küsisin talt, et äkki annab pärast esinemist oma trummipulga mulle. Ta ütles et vaatab. Nende bänd oli laval vinge. Kaiff...Igatahes esinemise lõpus viskas ta ühe trummipulga lambikasse suunda ja siis vaatas mulle otsa, et kas tahad? ma noogutasin ja sain endale trummipulga, mis lendas kaarega üle esimese rea publiku:D:D Pärast tiris ta seda muidugi kogu aeg ära, aga lõppkokkuvõttes sain ta ikkagi endale.
kokku esines palju bände. Kella nelja ajal esines Ska Faktor. See oli kaiff. Ma nautisin iga hetke. Nad tegid laulupeo laulu ja "Sa tule nüüd" ja "Ghostbusters" ja "Real big money" jpm häid lugusid. Nad on laval tõesti lahedad. Pärast nende esinemist küsisin bändilt autogrammi nii oma käele kui ka salvrätile. Käe pealt on see peaaegu maha juba tulnud, aga salvrätt on alles:D:D Igatahes sain ma Taavi Otsusega ühe pildi ka.

Hiljem esines veel Godfuck, parim bänd aka Plixid, Titaan ja Jokker. Ma arvasin et mu kael jääb umbe kangeks, aga Vero tegi õhtul massaži ja kael polnudki järgmine päev kange... Õhtul saatsin kiti ka veel bussi peale. Tema kael oli juba siis valus...

0 comments: