4/25/2008

Noorsoovahetuse kolmandast päevast kuni lõpuni

0

Hommikul oli mingi workshop. Täpselt ei mäleta, milline. Pärastlõunal käisin korra jaanalinnufarmis oma töö kohta uurimas. Kerli sai mu peale pahaseks, sest olin seal natuke kaua- nii 1h. Igatahes kui seal tagasi külalistemajja jõudsime, siis hakkasime oma filmiprojektiks ideed välja mõtlema. Selle peale kulus terve õhtu... Igatahes otsustasime teha filmi nimega "Stolen bride". Et siis tegime filmi filmi tegemisest ja filmisime filmi tegemist, kus gruusialane varastab endale naise. Ja tegime ka hulga saatevigu. Filmimine hakkas aga alles järgmisel päeval. Sellel päeval oli veel ka valgevene kultuuriõhtu. Nende kartulipannkoogid olid imehead.
Kolmapäeval läksime hommikul Kubijale Lendorava rajale. Oi kus seal sai nalja. Ronida ka muidugi. Osad ei julgenud seal turnida, aga ma ikka läksin. Ei kukkunud ka kordagi! :D Pärast Kubija külastamist käisime jälle Võrus "šoppamas". Itaallased ostsid kõige kallimat alksi..Kui tagasi RÕugesse jõudsime, siis hakkasime filmi tegema. Ma olin alguses umbe vihane, sest keegi ei viitsinud asjaga pihta hakata. Lõpuks siiski asi sujus ja olime esimesed, kes filmimise lõpetasid. Saime oma filmi esimesena ka tuunida.
Õhtul oli itaalia kultuuriõhtu. Tyybid tegid meile kogu õhtusöögi- kolme sorti pastat. See oli niiiiiiiii hea. Gerlando lubas mulle retsepti ka anda. Hihi. Igatahes tegid nad ka ühe laheda mängu "Romeo&Juliet". Olin tolles mängus Salvadorega paaris ja jäime kolmandaks. Video on arvutis olemas. Igatahes Itaalia kultuuriõhtu oli tore. Läksin aint suht varakult minema, sest pidin neljap Tartu Raalile minema.
Neljapäevast siis. Hommikul kell 08.20 läksin Tartu. Raal hakkas kell 11. Oma esitluse tegin ma veic kehvasti- keset teksti jooksis juhe sõna otseses mõttes kokku- ma ei mäletanud mis ma lause alguseks õelnud olin ja ka seda mida ma edasi ütlema pidin. Kokutasin seal oma 5sek, enne kui sain edasi minna. Igatahes raalil sain kolmanda koha. Sain endale ka Nõo kooli pastaka. Ja kolm mõttetut raamatut. Kaks kirjandusraali paberist mappi sain ka. Pärast raali läksin Rõugesse. Käisin kodus pesus ja suundusin tagasi külalistemajja. Seekord pidin sinna kaheks ööks jääma..
Õhtul oli Eesti kultuuriõhtu. Näitasime filmi, tegin Eesti ajaloost Powerpointi, tantsisime Eesti seltskonnatantse. Soovijad said ka sauna minna. Hilisõhtul tšättisime niisama. Magama sain kell 04.30, olime Bodoga viimased, kes magama läksid. Hommikul kell 6 oli juba äratus, sest läksime Tallinnasse. Bussisõidu ajal ma ei saanud, nagu tavaliselt, magada. Seega kuulasin mp-3e ja tegin näo, et magan. Tallinnas käisime Riigikogus, vanalinnas, okupatsioonimuuseumis. Pärast ka Ülemistes šoppamas. Sain endale armsa pluusi. Külalistemajja jõudsime mingi kella 11 ajal öösel. Teised läksid Madhouse'i, aga kuna mina sinna sisse ei saa, siis jäin külalistemajja. Kella 01.30 ajal sain magama.
Laup hommikul pidin üliväsinud itaallasi 2x üles kolkima. Siis läksime kahe grupina kultasse, kus tegime käsitööd. Pärast seda läksime koolimajja palli mängima. Siis oli mingi 5h vaba aega. Sain Marise&Maivega kokku. Ühel hetkel läksin kultasse viimast õhtut ette valmistama.
Viimane õhtu oli bellissimo! Anti kätte Euroopa Noorte passid ja mängiti mänge. Romeo&Juliet, draakonisaba püüdmist jne. Iga riik pidi ka ühte teist parodeerima. Meie tegime gruusialasi. Selline kava oli meil sis: äratuskell, keegi ei viitsi tõusta, tagasi magama, kordus, siis kolmanda äratuse peale kobisime ülesse; mina tegin Bodot järgi ja läksin arvuti taha toimetama, teised workshoppi tegema. Edasi läks üks tüüp panka, kust ta raha ei saanud. Siis läks ta uuesti panka ja sai raha. Siis läksime klubisse tantsima.
Kõige parema paroodia tegid italnikud. Meist eestlastest otse loomulikult. Gerlando võttis südameasjaks minu hommikust äratust kopeerida. See oli liiga koom. Mul oli naerust kõht kõveras ja pisarad ka jooksid. Ülikoom. See on video peal ka...
Igatahes ühel hetkel imbusime külalistemajja, kus valmistusime bossu minekuks. Otsustasin ka välismaalastega kaasa minna. Suht tore oli. Salvadore andis seal kogu aeg mulle igast kokteile. Gerlandoga tantsisin pool õhtut. Kui tagasi külalistemajja jõudsime oli kell u 3 öösel. Passisime tund aega ja siis saatsime italnikud ja valgevenelased teele. Jätsin hüvasti ka grusiinidega, sest läksin koju. Viivika viis mu koju. Hommikul magasin kella 12.30-ni ja jäin maha kella 13.00 bussist. Läksin ühikasse kella 15.00 bussiga...
Noorsoovahetus oli tore. Loodan et selliseid tuleb veel. Fredil oli mingi vahetus Prantsusmaale tulemas. Ilmutasin asja vastu huvi:D Äkki saab...
PS: enne äraminekut andis Gerlando mulle konserviga itaalia pastakastet. Yummy!

0 comments: