3/31/2008

Koorilaager

0

See nv toimus Valgjärvel järjekordne koorilaager.
Enne laagrisse minekut oli palju jamamist- mu isa nimelt otsustas, et ta ei viitsi mind sinna viia ja ma ei saanud kodust oma magamiskotti ja madratsit kätte. Laenasin need Tiinalt. Sellele lisaks pidin kuidagi veel sinna kohale saama. Niisiis läksin ühika peale uurima, et ega kellelgi autos ruumi pole. Tampsil ja Undil oli mõlemal auto täis. Helistasin siis Sanderile ja sain teada, et tal on veel autos ruumi. Niiet transport oli olemas.
Reedel kell veerand viis startisime koolimaja juurest. Lisaks minule olid autos veel Pauka (s saviauk) ja Martin. Sõitsime nii sada korda valesti, viisime vahepeal Martini Otepääle. Kohale jõudes oli Valgjärve koolimajas vähe rahvast. Pikapeale venis neid juurde nii, et kokku oli meid u 28 (ainult). Hakkasime punk-laulupeo laule laulma. Tuli välja, et need on ülilihtsad ja saime 1,5h jooksul u 5 laulu ära õpitud. Siis oli söömine. Valgjärve kooli toit on palju parem kui Nõo oma.
Igatahes too õhtu laulsime poole kümneni. Siis tšillisime niisama ringi. Magama saime umbes poole kahe ajal vist.
Laup hommikul ärkasime üheksa ajal. Ma magasin öösel hämmastavalt hästi, kui arvestada seda, et madrats oli kõva. Aga mul oli soe, sest ööbisime duširuumi eesruumis. Igatahes käisime söömas ja siis laulsime terve päeva. Vahepeal olid pausid ka ikka. Koori meesliikmetest suur osa suutis terve päeva jooksul palju õlut ära juua... Slovakkia rumm ilmus ka ühel hetkel 12 pudelises koguses saali ja kast õlut ka. Kõike seda nad ei suutnud ära juua- liiga palju.
Õhtul läksid enamuses baari, aga mina, Liina, Triin, Lennu, Unt, Egon, Kristi ei viitsinud sinna minna, siis tšillisime koolimajas. Esimesed neli mängisid kella 12-ni kaarte. Kui sellest ära tüdinesime, läksime kontrollima, kas meie duširuumist on ära läinud sinna pessu tulnud korpallurid (asi oli nimelt selline, et ühel hetkel nad kopsisid me uksele ja ütlesid, et nende duširuumist ei tule vell ja läksid meie omasse). Igatahes olid nad ära läinud. Arutasin tükk aega, et kui ma oma kella edasi keeran, siis kas ta automaatselt enam ei keera (mul on mobiil imelik- vahepeal muudab ise aega, vahepeal mitte). Probleem oli nimelt selles, et ma ei suutnud välja mõelda, kas ma ärkaksin varem üles, kui mu mobiil ise ka veel aega muudab. Õnneks ta öösel ei muutnud, seega ärkasin õigel ajal hommikul.
Pühapäeval pakkisime asjad kokku ja laulsime veel korra punk laulupeo laulud kõik läbi. Eelmisel päeval õpitud 2009a laulupeo laule me ei korranud. Siis koristasime eneste järelt ära enamvähem ja asusime teele. Seekord olid autos peale minu ja kahe sanderi ka veel Aki ja Kadri. Käsime Saverna konsumis, kus Aki ja Pauka andsid taara ära. Siis sõitsime Nõkku.
Viimane laul mis Sasi mobiilist ja auto kõllidest tuli oli mingi Avenged Sevenfoldi oma, mida mul ei ole, aga mille ma plaanin endale esimesel võimalusel saada.
Igatahes Nõos käisin ma veel Veroga poes, panin mungalilles veepudeli äralõigatud põhja kasvama ja õppisin natsa. Tegin Powerpointi. Teen seda veel täna ka...

Lisan nimekirja punk-laulupeo lauludest:
Valge liblika suvi - V.Tamme
Anarchy in the UK - Sex Pistols/J. Rotten
Insener Garini hüperboloid - Allan Vainola/Aleksei Tolstoi/Tõnu Trubetsky
Tere perestroika - V.Tamme
Disku lugu - Generaator M/H. Sal-Saller
Elab veel Beria - V.Tamme
Uimane ja väsinud - Tõnu Trubetsky
King Kong - T. Linnas
Külmale maale - V.Tamme
Käed - Generaator M/H. Sal-Saller
Die Woche - P. Volkonski/Propeller
Tallin põleb - V.Tamme
Võllalaul - Propeller
Pille-Riin - Allan Vainola/Tõnu Trubetsky
Raha hääl - Singer Vinger/H. Volmer

kaiff!

0 comments: