3/10/2008

blah

0

Minu elust siis.
Eelmine nädal oli parajalt hull. Aga vähemalt rõõmus. Sain kemma järeltööd kolme ja nelja, mis on äärmiselt tore arvestades seda, et ma olin valmis kahed nende eest saama. Siis etteütluses oli ainult kaks viga:D Olen arenenud- eelmine aasta oli mul etteütluses mingi kümme viga. Niiet toretoretore. Inglise keele reportis oli ka ainult üks viga. Ja mu ajaloo essee loeti ette.
Biuka tööd pole siiani kätte saanud, matat ka mitte. Siis neljapäeval kutsus vif mind laup loengule. Käisingi. Teemaks oli rühmatöö. Et kuidas seda teha nii, et kõik hästi laabuks ja konflikte ei tekiks. Huvitav oli, seetõttu otsustasin et võtan osa nii paljudest loengutest, kui neid veel jäänud on.
Lisaks sellele otsustasin võtta osa järjekordsest noorsoovahetusest, mis toimub Rõuges. aitan seda korraldada. Pean jälle õpsidelt allkirju korjama. Täna küsisin Lepalt allkirja: ta nägi juba kaugelt ära ja ütles et "oi ei, juba jälle". Koom. Tüüpiline Lepa. Igatahes kui ma talt autogrammi kätte sain, ütles ta veel midagi et "no on alles aktivist". Einoh, see on nii Lepa moodi jälle. Kommenteerida. Aga ikkagi positiivselt. Armas.
Otsustasin et lähen Kevadballile ikkagi Villuga, maksku mis maksab. Ta saab need 5 tantsu selgeks:D Saab!SAAB!
Aga jah, praeguseks kõik.
Tänane ilm oli ilus: sellel ajal kui koolis olin, paistis päike. Kui kool läbi sai, tulid pilved. Oleks ikkagi tahtnud õue minna, aga kohe pärast kooli oli Geo eksami konsultatsioon ja lisaks veel kemma konsultatsioon. Nüüd ma oskan vähemalt amiididele ja estritele nimetusi anda ja nendega reaktsioone ka teha. Metüületülaat ja aminobenseen. Voila!
Igatahes pärast konsultatsiooni läksin trenni, mis kestis poole seitsmeni, siis duši alla ja kell oligi seitse ja oli aeg koduseid töid tegema hakata. Peaks neid nyyd reaalselt ka tegema mitte sellest unistama.
Kui mul Tõe ja Õiguse kirjandi hindeks viis peaks tulema, siis

0 comments: