8/12/2009

Katkine autokumm, Buddy Hooligan, Parkimistrahv jne ehk siis Tartuff

0

Läksin esmaspäeval Tartusse eesmärgiga Tartuffi külastada, kuid minu väikese tripi aja juhtus paljugi veidrat...
Kõigepealt otsustasin Lõunakas natuke šopingut teha. Parkisin auto ära ja kolasin paar-kolm tunnikest mööda poode. Parklast ära sõites oli auto kuidagi veider. Pidasin siis sealsamas parklas kinni ja vaatasin, et Oioi, esikumm on tühi! Nojah siis. Helistasin alguses koju, et mis ma nüüd teen. Isa ütles,et pea suvalisi mehi kinni ja küll nad sul ära aitavad kummi vahetada. Nojah, püüdsin tanklas ühe mehe kinni. Ta ütles, et tal pole nii palju aega. Järgmiseks küsisin kahelt jalakäijalt,et kas nad aitaksid. Olid nõus. Nonii.... alguses ei saanud me polte lahti, siis tuli aitas see mees, kellel kiire oli, need lahti keerata. Siis avastasime, et tungraud on minu auto jaoks veidi kõrge. Küsisime siis mingilt tankivalt mehelt tungrauda. Ta aitas meil siis kummi ära vahetada. Kuna uus kumm tundus pooltühi, siis ütles ta, et ma ei tohiks kiiremini sõita, kui 70 km/h. No okei. Sellega oli aega. Nagunii sõitsin alguses ainult linnas.
Jõudsin siis lõpuks korteri juurde ja sain just praekartulid valmis, kui pidin Verole vastu minema, kuna tal rasked kompsud. Nojah... Ühel hetkel sain söödud ka...
Õhtul võtsin oma fllisteki kaasa ja läksime Veroga teiste sürride juurde, et seal edasi minna Raekoja platsile, kus näidati Tartuffi raames filme.
Saime suhteliselt head istekohad. Esimene film oli "Tandoori armastus". See film oli hea, kuid on paremaid. Mulle igatahes jättis ta suht ükskõikse mulje.
Järgmisena näidati "Made in Hungary". See oli "rokenroll" film. Kõigist vaadatud filmidest meeldis see mulle kõige rohkem. Ilmselt on selle põhjuseks see, et seal mainiti Buddy Holly-t. Ja mitte ainult üks kord. Igatahes mulle meeldis see film väga. Soovitan seda vaadata ka neil, kes pole veel näinud.
Kui ka teine film läbi sai, siis kobisime oma kodadesse magama. Järgmisel hommikul käisin ma uuesti Lõunakas ja vahetasin ära dressipüksid, mille ma kogemata ostsin vale suuruse. Siis jalutasime Veroga kesklinna, et teksasid vaadata. Saagiks sain hoopis päikseprillid. Teksad olid kõik ülimalt madala värvliga või siis XXS suurus. Nojah.... Kui šopingust kopa ette saime, läksime korterisse ja pikutasime seal mõned tunnid. Siis tegime pannkooki ja moosi puudumisel sõime pannkooke virsikukompotiga:D HIljem läksime jälle Raekoja platsile koos kambaga. Seekord hoiti meile esireas kohti ja vaade oli väga hea. Tartuffi kolmas film oli "Vaikne pulm". See oli küllalt hea film, kuid süvendas minus jälle jälestust ja vihkamist kommunistide vastu. (Sügisel vaatasin kinos "Admirali" ja "Detsembrikuumust" järjest, ja siis olin kohe eriti vihane.) Järgmine film oli "Lucky Miles- eksinud Austraalias". See meeldis mulle vaadatud filmidest kõige vähem. Ta ei seostunud eriti Tartuffi teemaga ja oli suhteliselt igav ja veniv. Need kaks filmi olid üldse kuidagi kahtlaselt vähe armastusega seotud. Okei, esimene oli veel natukenegi, aga mingit tüüpilist happyendingut küll filmil polnud...
Nojah, öösel läksime siis tagasi korterisse. Järgmine hommik tegime Veroga praekartuleid ja siis läksime teiste sürride juurde, kuhu Vero lõpuks maanduski, sest mina plaanisin koju tulla. See oli siis täna hommikul. Käisin dekanaadis lepingu järel ka (ülikooli õppemaksu leping) ja hakkasin siis koju sõitma. Kiirusega 70 km/h. Suur oli mu üllatus, kui avastasin Tartust välja jõudes parkimistrahvi oma kojamehe vahelt. Ma olin saanud selle oma korteri ette parkimise eest. (Akna all on tähistatud parkimiskohad isegi.) Täiesti absurdne! Kodus helistasime trahvile kirjutatud telefonile ja uurisime, milles asi. Öeldi, et pean järgmine nädal Tartusse minema mingisse asutusse, kus asi üle vaadatakse. Nojah, kuhu see maailm küll jõuab. Isegi oma korteri ette ei tohi enam parkida või?
Koju sõites sain ma teepeal väikese kivitäkke juhipoolsesse esiklaasi. Kodu kruusateel oleks peaaegu Eimariga ka kokku pannud, sest ta lõikas sisekurvi....


Huvitav, kas ma olen kusagilt saanud kaela halva õnne??

-------
McFly- Just my luck

0 comments: