8/21/2008

Öölaulupidu

0

Tean et postitus on sama, mis sürride blogis, aga ma lihtsalt ei viitsinud topeltteksti kirjutada erinevate lausetega...

Igatahes hommikul vara hakkasime perega sõitma Tallinna poole. Tegime tartus mäkis vahepeatuse ja siis läksime lauluväljakule, kus parkisime endid ja suundusime linnaliiniga virusse. Seal tegin opingut- ostsin endale teksad, kampsuni, topi, seeliku, käekoti ja nn, festivalikoti (psike, kuhu mahub sisse aint rahakott ja mobiil ja heal juhul ka digikas). Äkki keset viru keskust vajub mul mokk nii töllakile- kes mulle vastu tulevad??? Arvake ära! Kerttu ja Kaie. Ja nad rääkisid mulle siis et Tiina ka pidi Tallinna poole liikuma. Pärast Virut suundusin lauluväljakule, kus ootasin sissepääasu ja kui see hetk tuli, siis otsisin istumispleissi ja telefoniga ka syrride kamba ülessse. Korjasime tee pealt endale veel 10 sinist õhupalli ja 4 lippu ka. KÕik rahvarinde omad. Kui ma oleks siis teadnud et need savisaare poolt pakutavad, poleks ma neid obv võtnud. Ostsime endale ka suurema eesti ja väiksema gruusia lipu.
ÖÖlaulupeo algus venis nagu tatt- pidevad viiulivirtuoosid jahutasid maha metsatölli poolt kuumaks keedetud rahva. Lõpuks pärast igavikulist ootamist tulid ka need laulud, millele mina ilma kavast sõnu veerimata kaasa sain laulda. Hallelujah! Igatahes tuttavad laulud olid hääd ja üle kõige kaifisin mina punklaulupeo laule. JA muidugi ka "Palve"-t. Laulupidu oli tore! Tore oli syrridega kokku saada. Väga ilus ilm oli ka. Ma tean et ei tohiks viriseda, aga minu arvates venis algus liiga palju ja päris palju häid laule oli kavast välja jäetud. Seega kokkuvõte- mulle meeldis punk-laulupidu rohkem. Aga ka sellel polnud häda.







Nüüd jääb üle oodata päevalaulupidu....;) (Mis on tegelikult ju järgmine suvi!)

0 comments: