2/08/2008

Tänane päev

10

Esimene asi mis tänasega seostub on koolist üle laskmine. Mitte et ma poleks korralik, aga täna oli lihtsalt keemias hullult raske töö, mida ma ei suutnud selgeks õppida. Selles on osaliselt süüdi ka minu eilne laiskus, aga ma arvan et paar tundi logelemist poleks asja päästa suutnud. Seega otsustasin täna mitte kooli minna. Nagunii on mõttetud tunnid, ainult ajalugu on põnev. Selles tunnis käisin. Kaks mata tundi- need on mõttetud, sest tegin eile kontrolltöö ette, samas kui teised teevad seda alles esmaspäeval. Keemia- minu puudumise põhjus. Kunstiajalugu- no selles tunnis kohal olemist võib võrdsustada ajaraiskamisega, sest tunnis ei tehta midagi. Sinna võib padja kaasa võtta. Kirjandus- kuna õpetaja on haige, siis peame iseseisvalt saalis näidendeid Tõest ja Õigusest harjutama, mida ilmselt keegi tegelikult ei tee. Vene keel- see tund on mõtekas, isegi väga mõtekas, aga sealt lasen üle sest mulle ei meeldi see aine ja pealegi ma olen see nädal piisavalt vene keelt teinud. Aitab ka juba.
Pärast kooli passin ühikas niisama kuni kella kaheksani, kui hakkab pihta kooriproov homseks Tuljaku võistluseks. Tegelikult ei passi ma täitsa niisama ka, teen Türki mineku jaoks Powerpointi eesti ajaloo kohta.
Täna pidi olema bändiproov, aga see jääb ära, sest Liisa ja Kaire on ära. Eks ma siis harjutan ise oma osa.
Igatahes on jäänud veel 3,5 päeva minu äralendamiseni Türgimaale. Ootan juba.
Ai biliiv ai kän flaiiiii! Mäkkflaiiii haiiii!

10 comments:

Kerttu said...

Hehee...
Nii et jah, terve üks nädal ilma Mariata:P;)
Ei, tegelikult ma arvan, et sul tuleb tore reis...

Edu Tuljaku jaoks kah, kuigi ma eriti ei kujuta ette, mida see endast kujutab....

Mulle meeldib, et sul on kah oma virtuaalne kodu.

Pluxu™ said...

sinu "virtual home" on armas...
Aga ma koolist äratulekule küll ei suhtu....

Anonymous said...

to kerttu: aitähh:D
to maarja: mis parata, keemia:S

Liis said...

Emolik blogi sul:D:P.. Kujunduse mõttes.. Aga head reisi sulle veelkord;)...

Anonymous said...

Vot nüid ma tahan nokkima hakata:kui sa ei oleks selline avatud raamat, milles on üle poole asjadest must-valgelt kirjas, siis ma ilmselt loeks blogi tihedamalt. maria ilmatud kodutööd pole saladus nagu ei ole saladus maria isiksus [või nagu ei ole saladus see, et ta kolme lennukiga türki lendab või see, et kuulab mäkkflaid või see, et tal iga asja kohta arvamus (arvamus, mis pole mingi saladus)..] Täita lõpp- ma loen praegu isegi sellist raamatut, milles pole midagi uut kirjas:S

Sorry maria, aga ma pidin oma haput olemust kuskil demostreerima:P

Pluxu™ said...

Oh Maria, Maria, Maria...

Miks sa oled nagu "avatud raamat?"

Ei. minule on see blogi huvitav, sest me ei näe ju enam nii tihti... =)


Kaua ma siis nüüd uut posti pean ootama? Täna õhtul tuleb midagi?

Või oota...sa rändad Türki homme ju??

Siis ei tule ju nädal aega midagi...

niux.

Anonymous said...

ei tegelikult lendan alles täna:D niiet sa saad oma updeiti veel nüüd:D
liisile: ei ole emolik:D lihtsalt värvid sobivad omavahel;)
feromoonile: kas sa oled vero w?

Anonymous said...

mariale: sõna feromoon pärineb kreeka keelest, kus ta on kasutusel mitmuslikus vormis ja tähendab erutuse edasikandjat.
feromoonid on seksuaalsed stimulaatorid.
feromoone eritavad putukad, imetajad ja inimesed vastassugupoole veetlemise eesmärgil. kõige olulisem neist- inimferomoon äratab huvi just seetõttu, et tema mõju ei ole võimalik otseselt märgata..

NB! feromoon ei võrdu vero, kuid
vero võib võrduda feromoon:D

Anonymous said...

ma teadsın

Veronx Siberist said...

sa oled mu iidol, aga ma ei armasta sind