2/11/2008

Aeg on seisma jäänud...

1

Niisiis minu tegemised laupäevast saati.
Laupäeval oli Tuljak. Meie koor oli osavõtvate kooride hulgas noorim, mis tähendas et ka kõige vähem kogenud. Hääle lahti laulmises oli väga naljakas see, et Inge otsustas laulda jaa-jaa-jaa-jaa Queeni "We will rock you" rütmi taustal. See oli naljaks, kuid samas ka ülivinge. Saaliproov oli tore- meile elati isegi kaasa. Ja siis tuli esinemine- kõik läks hästi kuni viimase tantsuosani- ma hakkasin valesti tantsima. Õnneks jagasin kiiresti ära selle matsu miks kõik valesti tantsivad peale minu:P Miina Härma kooliga seoses üks küsimus: kas õpilased kõnnivad seal laes? Nende põrandad nimelt läikisid puhtusest ja laes olid jjalanõude mustad jutid... Veider.
Igatahes oma kategoorias ei saanud esimese kolme hulka(kokku oli 5 koori), aga tänukirja saime. Esimest kohta ei antud välja...
Pärast kooristuffi tuli ema mulle järele ja põrutasime lõunakasse. Käisin niisama ringi ja nägin butiigis imeilusat kleiti. Mul oli Kevadballi jaoks kleiti vaja ja proovisin seda selga. Sobis. Kirjeldama ma seda ei hakka, muidu Villu saab lugedes teada määne see on. Niiet keda huvitab saab seda näha kui ma tagasi olen. V.a. Villu ofc. Igatahes kleit oli suht soodsa hinnaga ka ja mul oli niipalju raha kleidi jaoks kogutud niiet ma ostsin selle ära. Võrratu.
Koju jõudes vaatasin telekat jä mängisin kidrat. Issi üritas ka midagi meenutada oma kidraoskusest ja laulis ka kaasa (läbi nina, nagu alati:S). Igatahes see oli veic kassikontserti moodi, sest tal läksid osad duurid väääääga mööda.
Niisiiis pühapäev. Hommikul ärkasin väga vara- kell 12 päeval. Läksin jalutasin Dannyga ja sain üliporiseks. Pärast seda käisin saunas ja vaatasin telekat kust ka midagi ei tulnud. Kitarri ka mängisin. Näpuotsad on praegu väga valusad... Eile õhtul tekkis tunne et aeg liigub väga aeglaselt, et jääb kohe seisma. Kas ma tõesti ootan Türgimaad siis nii väga? Järelikult. Igatahes läksin magama, sest lootsin et ehk liigub aeg kiiremini, aga kus sa sellega siis? Kell 01.00 ärkasin ülesse, vaatasin et kõik magavad ja tahtsin ise ka tuttu minna. Unistused on mul head. Ma ei jäänud mitu tundi magama. Kell neli vist jäin lõpuks. Ja siis ärkasin kell 06.00 üles, et emaga linna tulla. Olen täna juba Marise pool ära käinud. Ta on nii tore- lasi minu pärast keka tunnist üle. Läks alles saksa tunniks kooli. Awwwww.
Igatahes täna teen powerpointi Eesti ajaloo kohta lõpuni, lähen koju, pakin asjad ja ootan, ootan, ootan. Kella üheni on veel nii palju aega.
Aeg aga käib aeglaselt, jääb kohe-kohe seisma ja siis hakkab tagurpidi käima. Vähemalt selline tunne on.
Aga enne homset ööd ma tudida ei saa. Seega kokku enamvähem 48 h üleval. Voila!
Kui saan Batmanis netti siis updeidin, kui mitte sis teate isegi.

Aeg võiks liikuda. Tégelt ka. Vähemalt võiksid seda kellaosutis teha.
Loodan et lennukiga maandumise või tõusmise ajal saan ma ka päikesetõusu, - loojangut näha. Sest siis on pilved ilusad. Punased. Nii võrratud...

Adios, amigos!

1 comments:

Kerttu said...

Ooojaa, seda me juba teame, et MHG hiilgab oma steriilsusega... Puhtam kui haiglas...
Minu jaoks suht ebsaõbralikud õpitingimused oleksid need... Eriti, kuna me kõik ju oleme harjunud meie kalli vana koolimajaga....

Palju ootamist tõesti...

Maria, sa ei kujuta ette, kui rahulik nädal meil ilma sinuta oli;):D