4/13/2010

Üli kool

2

Nonii, seosed said uuritud. Nüüd tuleb midagi dispersiooniga ette võtta. Nii 5lk jagu. Oi jah.
Andmetöötlus on üks mu lemmikaineid vist...
Ja tegelikult võiks ju suhtlemispsühhi referaadi ja autismipeda essee ja käitumise füsioloogia referaadi ka valmis vihtuda. Ning siis veel alkeemia ettekande.
Ja noh, tegelikult on ju mul maikuus 7 eksamit tulemas (lisaks veel 1 juunis, neist 7 eksamist 4 on kolmel järjestikusel päeval ka veel pealekauba), et peaks ka nendeks õppima hakkama. Justkui mitu raamatut on veel vaja läbi lugeda eksamite jaoks.
Maikuu tuleb põnev.

Ahjaa, andmetöötluses ja uurimismeetodites peaks kummaski veel üks kodutöö tulema.
Ja noh, mõni kt on ka veel tulemas ikka. :)

2 comments:

Kerttu said...

1. Mul on kohutavalt hea meel, et ma ei õpi eriala, kus on metsikul hulgal esseesid, referaate, ettekandeid ja muid jura.
2. Nõustun, tundub, et su maikuu tuleb tore.
3. Samas, juunikuu tuleb selle võrra toredam. Kade olen.

Ja küsimus: mitu nendest eksamitest on valikvastustega? (mitte et see midagi muudaks)

Anonymous said...

Valikvastustega eksamid on nõmedad. Ma ei saa neis kunagi häid punkte, sest seal on nii sarnased vastused.
Aga muidu suurem osa neist on valikud.
Ma ise eelistaks siiski tavalisi- siis oskaks veel midagigi.

Ja juuni tuleb tõepoolest tore see-eest. Akadeemiline test ja erialatest :P Ja töö