4/19/2010

Life's complicated

1

Käisin nädalavahetusel taas kord Mkülas. Olin Eesti majas. Väga tore ja mõnus oli. Laupäeval oli toimkas G ja pühapäeval mina. Laup istusime tükk aega saunas ka.
Käisin pühap. paadisillal- seal oli ilusam kui kunagi varem. Vot see oli paradiis. Ainult ülituuline oli ja siis ei saanud kaua seal olla. Pühapäeval tegin mannavahtu, mis tuli mõnusalt hästi välja. :)
Laupäeva õhtul sain teada, et mu vanaisa on haiglas, et mingi südamega jama. Käisin täna vaatamas. Ta oli intensiivis ning väga klemmistatud. Talle oli pandud südamestimulaator. Nii tore oli taga üle hulga aja suhelda. Kahju, et ma taga kodus suhelda ei saa (vanaema on "tore" tädi). Kurb on. Loodan, et ma saan tal veel külas käia enne, kui ta koju lastakse. Homme on see veits keeruline- mul on 8st kuueni päev...
Aga vbl kolmapäeval. Loodan igatahes selle peale.
Nukker.

1 comments:

Kerttu said...

Sa vist kujutad ette küll, kui tuttav mulle hetkel kõik see klemmistik tundub :)
No kui sul saab enne kuute veidi läbi, siis jõuaksid küll külla ju. Kui ma õigesti mäletan, siis külastusaeg on tööpäevdel seitsmeni. Kauaks sa ikka sinna jääksid.

Ja selle pärast sa ei pea muretsema, vaevalt ta otse intensiivravist koju lastakse.