4/23/2010

Mküla sünnipäevadisko

4

Käisin eile Madhouse's Mküla sünnipäevadiskol. Kohe sinna saabumisest peale sai kõvasti tantsu vihutud. Muusika oli isegi üpris hea- Lady GaGa'd jms pahna lasti üpris vähe. Aga siiski sain ma väikse šoki, kui kuulsin, et "Laul Põhjamaast" on tränastatud. Siiski, sai tibutantsu ja kaerajaani ka tantsida. Suht retro muusika oli. Ja päris palju lasti Eesti muusikat. Mis mulle sobis. Ja just neid vanemaid Eesti lugusid, mis oli tränaversiooni pandud. Parem ikka, kui see jube tänapäeva muusika, mida klubides lastakse. Lisaks Mkülale olid klubis ka paljud teised puuetega inimeste organisatsioonid. Mu ema kooli esindus oli ka kohal ja siis tantsisin nendega päris palju. Aga Mküla omadega ka ikka. Üks mu sõber, Mati (Marise vend), tuli koos minuga Tartust Võrru ja siis tuli kluppi ka.
Kokku sai kusagil 4h kõvasti tantsitud. Täna on valusad sellised lihased, mille eksisteerimisest polnud mul õrna aimugi. Oli nii tore õhtu, kuigi olin autoga ja ei saanud isegi ühte õllet võtta. Aga vahet pole. Lõbus oli siiski ning kui kunagi pilte saan, siis panen siia ka mõned.

4 comments:

Liis said...

Tränaversioon Eesti lugudest on parem kui klubimuusika?

Anonymous said...

Kindlasti. Sest tränaversioonil on isegi mingid sõnad ja viis, aga klubimuusikal pole isegi mitte seda.

Liis said...

A ok.. siis sinu mõistes klubimuusika on midagi muud kui klubimuusika minu mõistes:P
See seletab.

Kerttu said...

Mul tekkis muidu sama küsimus kui Liisil :D

Siiski tekitab see muusikakirjeldus külmavärinaid (halvas mõttes, sest heal muusikal on kombeks heas mõttes külmavärinaid tekitada:P)