11/20/2009

Tervitusi teispoolsusest

8

Tegelikult küll siiski tervitusi sürreaalsusest.
Olen siis hetkel Maarja külas, käes on esimese päeva õhtu kolmest.
Tänase päeva jooksul olen õppinud ära umbes 25-35 erinevat viibet viipekeeles (kui ma kohale jõudsin, siis õpiti seda parajasti ja mind võeti ka hooga kampa). Väga lahe tunne on. Kui võimalik, siis tahaks seda ülikoolis võtta.
Samuti kogesin siinset külakoosolekut. Kohtusin hulga uute inimestega (k.a erinevate majavanemate ja isegi Maarja küla ühe asutaja Li-ga).
Eesti maja on täiesti teistsugune kui Põhjala. Samuti ootasin ma, et seal majas on raskem. Kuid ei. Kuidagi rahulikum on. Lisaks sellele on majavanem Einar väga lahe tegelane, kelle huumori peale võib päev otsa naerda ja kes kogu aeg tögab. Samuti on siinne kaaselanik Reeda väga lahe ja sümpaatne inimene. Eesti maja elanikud on ka väga toredad. Enamikku neist teadsin ma juba ennem, kuid nüüd õpin neid lähemalt ka tundma ja loodan, et nad võtavad mu kiiresti omaks. Tänane päev oli igatahes edukas.
Õhtul (mingi tunnike tagasi) avastasin, et külal on oma wifi leviala ja siin ma siis olen- postitamas oma tegemisi.
Nii mõnus ja kodune tunne on. Kõik on nii siirad ja sõbralikud (nagu alati, kuid ma ei saa ikka muud moodi, kui pean seda iga kord mainima).

Nii, tänasest hetkel rohkem ei pajata.

Päikselist sürreaalsust!

8 comments:

Kaie said...

Õpeta mulle ka! :)

Kerttu said...

Armas:) Seekord oli kohe eriti hea sellist postitust lugeda...

Anonymous said...

Mul just lõppes viipekeel ära! Sain eksami B!:D
Nii et ma enam-vähem isegi oskan viibelda!

A muidu, mul oli aine nagu "Praktiline eesti viipekeel (eripedagoogidele)" - et ma ei tea, kas sa saad seda võtta, pead uurima!

Elis

Anonymous said...

Võin õpetada. Plaanin seda vb isegi järgmine semester võtta, kui õnnestub oma tunniplaani klapitada.

Pluxu™ said...

=) Sellepärast sa hüppasidki msnis sisse-välja-sisse-välja ja lõppeks kadusid üldse ära...
Aga see on väga tore, et sulle Maarja külas meeldib =)

Anonymous said...

Ohjaa. Siin on tore.
Aga jah, nett on ainult teatud asendis hetkel...

Pluxu™ said...

=) täpselt nii nagu mul linnas praegu. Hetkel avastasin, et täna on levi väga laialdane, muidu ainult ühes kohas, aga täna istusin voodi peale ja lampi logis msn end ise sisse...nüüd siis netistusin taas (A)

Anonymous said...

Lahe ju. Peaasi, et kooliasjad ikka aetud saavad :)