11/16/2009

Läbi paksude rünkpilvede piilub päiksekiiri....

2

Tegelikult peaksin praegu homseks kirveks eksamiks õppima, aga lihtsalt pidin natuke postitama.
Laupäeval käisin siis hommikul EEG katses. Seal omasin ma eriti pikki juhtmeid- nimelt oli mul pea külge mingi veidra mütsiga lausa 32 elektroodi kinnitatud. Usun, et võisin äärmiselt naljakas välja näha. Katse sisust ma kahjuks ei tohi midagi rääkida, kuid julgen öelda, et lahe katse oli.Pärast katset käisin kodust läbi ja siis põrutasin Tallinnasse perega. Dinosauruseid vaatama. Lahe etendus oli. Asusin teises reas ja vahepeal olid dinod must ainult 5m kaugusel. Nad olid nii suured. Kogu see etendus oli nii detailselt viimistletud ja paigas, et lausa lust oli vaadata. Siiski pean mainima, et Rex oli nii nunnu. Sellist võiks isegi kodus omada. Ta nägi nii armas välja, mis sellest, et suurust oli tal ikka kõvasti.
Laen kunagi ka mõned pildid sellest üles, kui ma koju saan (seega ilmselt siis alles paari nädala pärast).
Sel nädalavahetusel lähen Maarja külla. Vb juba reedel. Ilmselt olen Eesti majas. Ei jõua ära oodata.
Nüüd siis peamine põhjus, miks ma praegu hetkel ei õpi- ma olen nii õnnelik. Sain täna kirja teatega, et ma saan osaleda järgmisel nädalal toimuvad kriisiabi koolitusel. Tasuta koolitus ja veel sellel teemal, mis mind eriti huvitab. Nii lahe. See on ülimalt vinge vaheldus sotsteaduste õppimisele, mida ma siiani "kõvasti" teinud olen.
Jah, hetkel varjutab minu enamasti päikselist taevast homne eksam, milleks antud hetkel olen õppinud ainult niipalju, et vaatasin loengud üle. Veidi masendav seis. Täna tuleb pikk öö. Homme pean pärast eksamit kohe järgmise vihmapilvega tegelema- nimelt on kolmapäeval vaja teha ettekanne mingi uurimustöö põhjal. Töö on välja valitud, kuid ettekande väljanägemisest pole mul endiselt halli aimugi.
Aga siiski- ma ei muretse. Tuleb, mis tuleb. Maarja külla minek ja võimalus ennast huvitavatel aladel koolitada hoiavad mind rõõmsana ja elevil. Igas päevas peab ju leiduma killuke päikest!

2 comments:

Kaie said...

Sul oli põnev nädalavahetus. :)
Edu õppimisel!

Anonymous said...

Oli põnev nädalavahetus, tuleb põnev nädalavahetus. Mu elu ongi põnev!

Aitäh heade soovide eest, kallis Kaie!