6/15/2008

Marise sünnast saati

0

Neljapäeval läksin pärast tööd siis Marise sünnale. Päeva jooksul oli korra aint tibutanud vihma ja kui ma uksest välja astusin, hakkas korralikult sadama. SAin läbimärjaks. Yeesh! Okei bussis sõites chättisin Mariga. Linnas käisin Maksis ja siis Marise poole.
Õhtul kui rahvas kohal oli, üritati mulle 2x meeleheitlikult maasikat kaelale teha(tüdrukute poolt). Teisel korral see õnnestus. Igatahes see polnud veel kõik. Neil tekkis ka kosjakontori idee ja nad tahtsid mind panna paari ühe tyybiga. Kutsusid ta siis kohale ja guess what?`See peaaegu õnnestus neil. Pange tähele- peaaegu. Igatahes asjast on hääd nii palju, et Maris,kes ei viitsinud mind bussi peale saata, ei pidanudki seda tegema, sest tyyp saatis mu ära...
Nii palju siis sellest...

Reedel olin Jaanalinnutalus tööl ning pidin seal õnneks aint 4h passima. Siis sain koju. Ja mis peamine- ma sain alakasse chopperiga. Alar viis. Oi see oli kaiff, kuid samas ka jube- mul polnud kiiver korralikult kinni ja prillid ähvardasid ka eest tulla, aga samas oli nii lahe, kui tuul sasis mu juukseid:D Vinge!

Laup olin ka jaanalinnus tööl ja omanikke polnud kohal. Mu ülesandeks oli seal bossu mängida:D:D Pidin majarentnikele näitama maja ja nendega ATV lepingud ära täitma. Samuti pidin tegelema paari suure grupiga kes jaanalinde külastada tahtsid ja ka toitlustuses kokkama. Naiss... See oli kõik enamvähem 2h jooksul. Päris väsitav. Aga we did it!

Ohjah. Täna igatahes keskuses tööl ja homme vaba päev. Õhtul aint autokool.

0 comments: