6/24/2008

Jaanipäev

0

Eile oli siis jaanipäev ja mida mina sellel ajal tegin? Olin tööl:/ Just nimelt- näitasin jaanalinde, küpsetasin friikaid, tegin burkse, koristasin maja. Ja pärast seda läksin veel sugulase sünnipäevale, kus vaatamata vanetmate lubadusest, et ei pea lapsi hoidma, pididn ma seda ikkagi tegema. Väga väsitav oli. Õhtul tulid Tony ja Clay veel meie poole ning käisid saunas. Siis küsiti neilt et kuhu nad magama tahavad minna. Ja arvake vastust! "Maria juurde" Ei jäänudki muud üle kui voodi nii sättida et lapsed sealt maha ei veereks ning tuli magada nii, et Tony (3a vana) oli mul kaisus, tema vend Clay (7a vana) oli Tony peal ja osaliselt ka minu peal, sest nad ei suutnud otsustada, kumb keskel magab. Igatahes öösel sain ma magada suht kasinalt, kuna Tony siples hullult ja me vajusime madratsi ühe külje peale. Kuna mu voodi konstruktsioon on selline et tavalise madratsi peal on kummimadrats, siis vajus ühel hetkel toestav tool madratsi alt ära ja me oleks peaaegu maha lennanud. Õnneks see muidugi ei juhtunud, sest ma hoidsin toolist kinni. Aga ühel hetkel sain ma tooli tagasi panna. Siis sai Tony siplemise kõrval ka natuke (pange tähele- natuke) magada.
Igatahes praegu olen tööl ja teeks ükskõik mida, et uuesti tuttu saada.

0 comments: