12/14/2010

I feel....

5

tired, exhausted. It seems like my body is going to stop responding soon. My sleeping cycle is messed up, I feel tired all the time. It's hard to focus on important things. It feels like I'm having a hangover for 3 days already, my eyes are hurting, I sleep very little time at night and some time during the day but it doesn't help, because when I want to sleep during the day then a lot of people call me all the time and wake me up. And my neighbours decide to have guests or turn on the music also at the same time I try to sleep when I get home from my exams...

Oh, only 6 more days.

It's my own decision to live like this. And I'm glad, because soon it'll be over.
Having 3 exams and 2 tests in one week when there's a weekend before when you can't study, is not the best choice I've made.
But I can manage that.
And I'll be stronger afterwards. I'm testing my limits.
Oh I like tests!

5 comments:

Kerttu said...

Maria, nõuanne sulle edaspidisteks päevasteks uinakuteks: pane oma telefon hääletu peale, kui tihti on neil inimestel ikka midagi nii kiiret ja tähtsat öelda, et see ei saa paar tundi oodata?

Kas sa ei arva, et sa oleksid natuke efektiivsem, kui sa puhkaksid veidi rohkem? See, kui sa oled nii palju koguaeg ärkvel ja üritad õppida... ma tõesti ei usu, et su aju siis eriti efektiivselt midagi meelde jätab.

Aga sa saad hakkama, loomulikult saad. Kui sina ei saaks, siis kes üldse saaks.
Edu! Ja puhka ka ikka vahepeal :)
Kalli-kalli

Anonymous said...

Hääletu peale ei saa panna- äratuskella on vaja...

Aga, hetkel on juba parem olla. Sõin just verivorsti praekapsa ja kartuliga ja peale ühe klementiini ka ja kõrvale kakaod ja juba edeneb... Nüüd võin oma unedeprivatsiooni suurendamist jätkata.

Pluxu™ said...

Kas äratuskella ei saa eraldi sätetest kõvemaks panna?

Uni on muide kõige tähtsam - kui ei maga, on tulemus null.

Anonymous said...

Ma õpin psühholoogiat, ma tean, palju peab magama, et õpitud asjad kinnistuks. Siiamaani olen ma seda ka teinud. Aga üldises mõttes pole sellest väga kasu...

Kerttu said...

mul ei lähe äratuskella heli maha, kui mu telefon hääletu peal on... iga öö panen hääletuks. lihtsalt igaks juhuks :D